*Noisy* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Nå er jeg 10 dager over IKM, men bare negative tester... Begynner å miste motet snart jeg nå. Har trodd mensen skal komme hver dag denne uken, men ingen ting. Irriterende at kroppen tuller så mye :(
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei;) Gå til legen å ta en blodprøve;) masse lykke til.
*Noisy* Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Takk Har bestemt meg for å vente til over helgen, og kommer det ikke noe da, ringer jeg legen. Etter nesten et år nå, tør jeg nesten ikke håpe.
3barnsmor? Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Kan være kroppen din produserer hcg sent, så ta turen til legen du
atetop86 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! samme problemet her, jeg er 12 dager over idag, men fortsatt bare negative tester skjønner ikke hvorfor? kroppen kan vel ikke bare "hoppe over" mensen en måned?? håååper og håååper, at det er sånn at kroppen bare er litt treg med å oppfatte at det er en liten spire;) men må inrømme at jeg har mista litt motet her og..
Pusemamman Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Det samme skjedde med meg, jeg holdt på å bli gal når jeg var kommet til dag 42 og jeg fortsatt satt med negative tester.. Men TR kom ikke, og jeg hadde masse murringer i magen.. Så i går, dag 50 tok jeg en siste test - og jaggu var den ikke positiv!! Men jeg tror altså at EL har vært forsinket med så mye som to uker i mitt tilfelle, var nemlig bortreist i 14 dager, og ble egget befruktet før jeg reiste ville testen sannsynligvis vært positiv på dag 45. Så, EL kan altså være en hel del forsinket, og derfor blir også TR tilsvarende forsinket... Lykke til!
X10ne Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er på dag 52 nå. Ingen mens og ingen positive tester. Frustrerende! Jeg vil ha svar!! Prøver igjen i morgen.
mipmip Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Jeg er i samme situasjon. Skulle vel ha hatt mensen for fem-seks (kanskje mer, variable sykluser) dager siden...bare negative tester. Skjønner ikke noe.. sukk.. men har hatt mensmurringer de siste to ukene. Jeg har jobbet mye i det siste, kanskje stress har forskjøvet alt. Jeg har vel mistet håpet om baby denne pp... hm... litt lei meg ja!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå