Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Har fortsatt ikke fått mensen etter at jeg fødte i januar. Vi har SÅ lyst til å bli gravid igjen, men det er jo vanskelig når syklusen fortsatt er på bærtur. :S Noen mener at det er fordi jeg fortsatt ammer junior på 9 mnd, men det er jo bare 1 - 3 ganger pr dag, så jeg lurer på om det virkelig kan ha så mye å si?? Hvor lenge tok dere før dere andre prøvere fikk tilbake mensen etter fødsel? Lei av å vente.... :/ Har så lyst på nr 2!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke hørt om noen som har gått over 11 mnd hvertfall;) Og det er jo ikke lenge til?? man får jo eggløsning før mensen, så det kan hende du har eggløsning, blir gravid og ikke får mensen. Lønner seg å ta en graviditetstest hver mnd:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 siden jeg ikke kunne amme kom min etter ca 7 uker.. men har hørt om flere som ikke får tilbake mens før et par månter etter di har sluttet å amme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå