monkri mamma til 4 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 hadde ikm den 28 og testen var negativ da.. i går kveld da j kom hjem,så kom d blod på papiret og litt i do da j var på do. tok på meg bind og la meg. i dag tidlig var d ingenting i bindet og ikke noe i hele dag. skjønner ingenting j. trodde tr kom j da men.... noen som vet eller har opplevd d samme?
monkri mamma til 4 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 føler meg ikke gravid heller.. tenkte j skulle ta en ny test til uka hvis ikke tr har kommet da.. begynner å bli lei denne kroppen min.. den drev å tulla forrige måned også..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 når man er i start gropa for prøving er det veldig vanlig at man stresser litt psykisk å da er det lett å få litt hormonforstyrrelser å lette blødninger.. men d kan også hende at el kom senere en du hadde trodd å at d var en festeblødning?
monkri mamma til 4 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 har brukt el tester og den viste el en uke før j egentlig skulle ha og d stemte også for j kjenner d når j har el.. har vert kvalm i hele dag og diare... kan jo være noe som går kanskje.... d er hvertfall ingen festeblødning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå