Gå til innhold

sjokade eller nugatti?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anonym 21:17 - ellers da?? Alltid i møkkahumør???

 

Nugatti her i gården:-) Anonym 21:17; nei, ikke hver dag!! Dust!!

Skrevet

HAHAHA!!

fordi jeg tar en brødskive med sjokade, kanskje en i halvåret?

 

Moro da gitt. Skal gi beskjeden videre.

 

Skrevet

En knepen seier til sjokade.:)

Skrevet

Det er noe forferdelig griseri.Det er ikke pålegg.Det er godteri.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er over 30 og smellt på tjukka igjen så da gjør litt nugatti ikke så mye til eller fra;-)

 

Mister jeg ei tann, finnes det tannleger!

Skrevet

Jatakk begge deler ;)

Nugatti spiser jeg av og til, mest periodevis.. så lenge jeg har smør under.. namnam :)

Skrevet

Jeg spiser så mye sjokolade og is og drikker brus, så pålegget holder jeg sjokoladefritt. Og har faktisk ikke hatt hull i en tann siden jeg var 7 år. Nå er jeg 34 :-).

Skrevet

Ja takk,begge deler. Men aller helst sjokonøtt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...