Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Vet godt at begge deler er usunt.. Digger sjokade jeg
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 anonym 21:17 - ellers da?? Alltid i møkkahumør??? Nugatti her i gården:-) Anonym 21:17; nei, ikke hver dag!! Dust!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 HAHAHA!! fordi jeg tar en brødskive med sjokade, kanskje en i halvåret? Moro da gitt. Skal gi beskjeden videre.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 En knepen seier til sjokade.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Det er noe forferdelig griseri.Det er ikke pålegg.Det er godteri.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Glemte å skrive at jeg er over 30 og smellt på tjukka igjen så da gjør litt nugatti ikke så mye til eller fra;-) Mister jeg ei tann, finnes det tannleger!
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jatakk begge deler Nugatti spiser jeg av og til, mest periodevis.. så lenge jeg har smør under.. namnam
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg spiser så mye sjokolade og is og drikker brus, så pålegget holder jeg sjokoladefritt. Og har faktisk ikke hatt hull i en tann siden jeg var 7 år. Nå er jeg 34 :-).
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Ja takk,begge deler. Men aller helst sjokonøtt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå