Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 min sønn går på tå spissene og da lurer jeg på om det er andre som har barn som går på tå spissene og hva di gjør med dette
Regnbuens barn™ . Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hva har gamma stråle med dette å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 jo gamma stråle har en sønn som har motoriske vansker og dårlig språk og da lurer hun på om det er noen her som har barn med samme motoriske vansker og et dårlig språk og hva di gjør for og forbedre språket og motoriken
Regnbuens barn™ . Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis gamma stråle er et nick så visste jeg ikke det, trodde plutselig du pratet om strålingsformen for å gå på tærne.. he he
fionaella Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 he he ja du har nok misforstått helt haha ,.nei da jeg vil bare ha informasjon om tåspiss gange og språkvansker hos barn da jeg har et ønsker og hjelpe min sønn
Regnbuens barn™ . Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe.. Satt nesten og funderte på dette med stråling, kunne virkelig gamma stråle gjøre at noen barn gikk på tærne... ;-) Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå