mami78 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Fy...jeg har begynt å bli skikkelig kvalm på kveldene...Uff, skulle ha jobbet litt med noen papirer...Flere som har det sånn? Er i fin form på dagen...5+1 nå, så blir vel bare verre
lamor Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 min kvalme har skiftet fra morgen kvalme til kvelds kvalme, jeg er nå i uke 11 og har et håp om at det snart skal gi seg slik som sist gang=) vi går inn i en travel tid og jeg har ikke tid til å vere dårlig hele halve tiden!!!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 count me in. 7 uker i dag og jeg er også i fin form på dagen. Har merket at kvalmen kommer snikende på ettermiddagen, og det blir nokså ille på kvelden. Var gravid i fjor på samme tid (litt lenger da:-)), men hadde ingen problemer med kvalme da hverken tidlig i svangerskapet eller senere. Får igjen nå ser det ut som
kanutta78 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Du er ikke aleine, nei.. 11 uker straks, og min kvalme har gått fra hele døgnet til dag, og nå mest kveldskvalm.... går greit hele dagen på jobb, men nå om kveldene ligg jeg før det meste bare på sofaen, og sukker og stønner... he,he.. Svarte her tidl. og på nesten samme spm. men håper no nå at kvalmen beg snart å gi seg. Sist var jeg forts litt kvalm uti 4mnd.....
Oss3:) Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er 8 +1, og har vært kvalm de siste ukene. Min kvalme kommer som regel om natta..+ når jeg er sulten. Jeg blir ekstremt dårlig hvis jeg ikke spiser med en gang kroppen sier i fra. Nå spiser jeg ofte og mindre måltider, og da går det bedre
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er 8 + 4 og hadde en tredagers periode med kvalme for en uke siden... Nå kommer kvalmen om kvelden og når jeg er sulten! Takk for tips om små og mindre måltider. Prøves fra i morgen :-)
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 jaaa, er rundt 6 uker og måtte bare legge meg etter middag, så kvalm og trøtt!! er kvalm om morgenen også litt bedre utover dagen og så kvalm etter middag igjen :-/
Vannmann35 Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Prøv Urizal tabeletter av ingefær og bokhvete - de har hjulpet meg veldig. Fås kjøpt på helsekostforretninger. Jeg blir også mest kvalm om kveldne, noe som er tungt da jeg jobber hver kveld, men tabelettene har hjulpet mye. Anbefales!
Gjest thricane Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 kan hjelpe deg om du har mulighet å slappe av litt midt på dagen, eller jobber du fullt? jeg er kvalm om morgen og kvelden, men mest plagsomt er nettene, da våkner jeg hele tiden, og må opp for å spise og få opp blodsukkeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå