Gå til innhold

Besøke føden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om noen her har vært på omvisning på føden der dere skal? såfall når gjorde dere det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri rukket å ha en omvisning på sykhuset. Første gangen hadde vi avtalt en tid, men ungen kom 3 uker før. Da skulle vi like før jul, og hadde termin i starten av februar. Ble lagt inn 8 dager før førstemann kom.

Med andremann trodde vi at vi visst hvor vi skulle, men hadde glemt at jeg ble kjørt direkte fra kvinneklinikken til føden. Så vi surret rundt en stund, før vi traff riktig.

Jeg anbefaler virkelig å ta en tur for å se føden.

Skrevet

Tenkte spørre på føden jeg da om de hadde noen dag de hadde visning :) at det mulig kom fler på en gang :) hadde vært koselig å se hvor en skal :)

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg ventet jenta mi. De var veldig hyggelige og jeg er glad jeg gjorde et. Var trygt å vite hvor jeg skulle gå osv...:)

Denne gangen skal jeg føde på et annet sykehus, men har ikke tenkt til å be om omvisning da dette sykehuset ligger ett stykke unna. Jeg vet dessuten hvor jeg skal siden jeg har vært der flere ganger i forbindelse med ultralyd..:)

Men det kan virkelig anbefales!:)

Skrevet

Jeg var med på en runde forrige gang jeg var gravid.

Da var jeg vel på omvisningen i mai også fødte jeg i juli.

Skrevet

Vi var også, med svangerskapskurset - så vi var jo en liten gjeng. Veldig greit å ha med seg det, men jeg har vært der såpass mange ganger at jeg er rimelig "kjent". Men det var greit å se fødestuene og sånn da :)

Skal en gang til 13. november (hvis jeg rekker :P) for å prate med jordmor der om fødselen og mitt ønske om å føde i vann bl.a. Da kan jeg få en omvisning til hvis jeg ønsker det. :)

Hos "oss" er det bare å ta en telefon til sykehuset og spørre om en omvisning evt en samtale med jm om du ønsker det i samme slengen, så setter de opp en time for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...