♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 syns ikke det er så gøy å være her inne. syns det er veldig grupperinger er inne, noen samler seg i grupper og svarer på innleggene til di i gruppa, men alle andre som spør eller legger inn innlegg ikke får svar!!!!! det er iallefall min mening!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Neida, ikke bry deg om det, jeg er ihvertfall ikke med i no gruppe og vil ikke heller hehe... for da må jeg følge med på svar, liker å slenge inn ett spørsmål og svare på ett innlegg når jeg føler for det, jeg er jo heller ikke her hele dagen.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Men de fleste svarer vel på tråder der de kan utenom også. Og så kan man hive seg på tråder om man vil skravle vet du:)
ifie Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Har også merket meg at det er mange "private" grupper her inne! Litt overraskende, syns jeg, siden dette er en gruppe i seg selv... Jaja, dem om det. Fint at det hvertfal er to andre enn meg som ikke holder seg i en annen gruppe i gruppa da
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 tenker du på grupper med enkeltpersoner, eller også ikm-grupper og liknende? er jo naturlig at det dannes grupper med de som har ikm samme uke, for da følger man hverandre gjennom pp... og noen ganger kommer man i dialog med noen som man har mye til felles med, og da kanskje man lager en tråd hvor man kan skravle... men jeg vil jo tro de fleste likevel svarer dersom de har noe å komme med på andre tråder også;-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 huff da d var domt at du syns... blir vell en dl tråder for di mest aktive her inne .. som en chatte linje.. men jeg håper at du får svar på dine innlegg.. er d noe jeg kan svare på så gjør jeg gjærne d..
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Ja det er flere her inne som liker å hoppe inn litt her og litt der og skrive litt:)) Hører heller ikke til noen spesiell klikk, men jeg hopper innom en tråd der jeg har lest maaaange innlegg når jeg først ble medlem. Føler liksom jeg kjenner dem på en måte..hehe.. Men syns det er best å være litt freelanse***
cec26 Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror det vil alltid være litt sånn jeg... og jeg tror det er veldig ubevist.. jeg har vært her inne når jeg ble og var gravid med nummer 1 som var i 05 og nummer to som var i 07.. og etterhvert som jeg kom fra bli gravid til 3 trimester så var det jo noen som jeg hadde fulgt hele tiden og som hadde fulgt meg hele tiden.. så det var så naturlig å svare på de innleggene der jeg kjente til den personene som spurte da.. Og nå er jeg her på nytt... med håp om nummer tre en gang i 09....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Slik vil det vel alltid være, at noen føler de har noe til felles og derfor "grupperer" seg? Kan ikke skjønne at dette skal være noe problem... Jeg har rett og slett ikke tid til å svare på alle trådene her så derfor blir det fort til at jeg svarer i de trådene der jeg kjenner folk. Det er ofte folk som har prøvd omtrent like lenge som meg, som jeg ble kjent med da jeg først ble medlem her.
Miss Impatient Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er heller ikke med i noen spesielle klikker. Er innom her en gang iblant og legger kanskje inn et lite innlegg, eller svarer der som jeg føler jeg har noe å bidra med :-) Kan forresten si at i dag har jeg IKM, men ingen TR er foreløpig kommet... er egentlig ikke første pp heller enda, siden jeg venter første normale menstruasjon etter jeg tok ut p-ringen for siste gang for en mnd siden! Tok en test i dag, og den var negativ - så TR er vel heller bare litt forsinket tenker jeg...
lille håpfull Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Hei på deg!!:)Jeg også syntes det kan være en del grupper som holder en lang tråd gående.Men som noen nevnte,så er det sikkert folk som følger opp hverandre i like situasjoner og alders grupper.Titt på ting som blir skrevet og svar på noen om du føler for det:) Jeg er i 3pp nå og venter spent hver gang jeg skal ha mens og håper den ikke kommer.Skriv inn ett innlegg om spørsmål du lurer på eller noe annet du kan gi noen ett svar på.Lykke til med prøvingen:)!!!!!Klemmer fra meg!!!!
wowo Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Hei. Jeg er med på en av disse trående (Oslo girlsa) som du nevner. For min del har det vært veldig kjekt å "chatte" litt med noen i prøveperioden, ikke bare stille spørsmål, men også noen å dele tanker, frustrasjoner og gleder med i prøvetiden, da den perioden kan være ganske fortvilende innimellom. I tillegg diskuterte ikke jeg dette(prøvingen) med venninner eller søsken da de ikke visst at vi prøvde, noe som kanskje økte behovet for en "chatte-gruppe". Når det er sagt, har vår gruppe aldri vært lukket, og det er til stadig nye personer som henger seg på.. Dette har aldri vært en problem, og bare hyggelig! En del som er innom bor ikke i Oslo heller, men har hengt seg på pga. at de synes det virkere til å være en ok tråd.Jeg prøver også å svare på det jeg kan!! Synes det er litt trist at du synes at det er blitt så mye grupperinger og at man ikke får svar på det man ønsker. Lykke til med prøvinga:)
*mitt største ønske* Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Hei hei!! Jeg har også en egen skravletråd, med 2 til her inne som har blitt veldig gode for meg å ha=) Vi har prøvd i snart 2 år alle tre og har ganske like historier, så vi har funnet tonen og skriver med hverandre om alt, vi kjenner hverandre godt og har blitt venninner...er jo godt å ha noen man kan skrive om alt til da... men alle vi 3 svarer på andre innlegg og lager også nye innlegg som vi lurer på.... Så det er vel ikke noe å bry seg om det, lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå