-ak- Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 trenger desperat litt hjelp her. tuppa mi på 1 år trenger votter som holder henne varm på fingrene når hun er ute og leker i barnehagen. hadde kjøpt de smarte til rama med glidelås men de holdt vist ikke fingrene varme og da må vi vel se om vi finner noe annet? noen med tips og råd?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Her har vi ei gammeltante som strikker gode ullvotter. Nøstebarn har også fine votter, med vindtrekk utenpå og ullfor inni. Kanskje de hjelper?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Ja jeg har et tips og det er Nøstebarn sine votter med ull inni, de er ikke vanntette. De blir våte, men fingrene holder seg gode og varme hele dagen.
alvefrøken Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 ER hun ikke varm i vintervottene til reima? ellers er hjemmestrikka ullvotter suverent..
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 De jeg har vært mest fornøyd med er de fra H&M (ikke de med langt skaft), koster ca 50 for to par. Har regnvotter fra H&M til de våteste dagene.
alvefrøken Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 HM sine votter har vært helt håpløse for snuppa vår.... hehe....er nok bare å prøve seg fram, hva som passer best for dere.
kleenex Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Hestra votter er det eneste som har fungert på min, kommer aldri til å kjøpe noe annet. De finnes i vanelig "polvotter" og med ordentlig ullfor. Har begge typene og er superfornøyd med begge. Kjøpte reima i fjord, men da ble han iskald på hendene
-ak- Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 hvor får jeg kjøpt disse typene da kleenex?
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Har hørt mange som liker dem, men hva koster de? Votter forsvinner så lett i bhg, så praktisk sånn sett også med H&M. De fungerer fint for oss heldigvis, men hadde jo vært kjekt å prøve Hestra også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå