Gå til innhold

hjeeeelp!!!. votter

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger desperat litt hjelp her. tuppa mi på 1 år trenger votter som holder henne varm på fingrene når hun er ute og leker i barnehagen. hadde kjøpt de smarte til rama med glidelås men de holdt vist ikke fingrene varme og da må vi vel se om vi finner noe annet? noen med tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi ei gammeltante som strikker gode ullvotter.

Nøstebarn har også fine votter, med vindtrekk utenpå og ullfor inni. Kanskje de hjelper?

Skrevet

Ja jeg har et tips og det er Nøstebarn sine votter med ull inni, de er ikke vanntette. De blir våte, men fingrene holder seg gode og varme hele dagen.

Skrevet

ER hun ikke varm i vintervottene til reima?

ellers er hjemmestrikka ullvotter suverent..

Skrevet

De jeg har vært mest fornøyd med er de fra H&M (ikke de med langt skaft), koster ca 50 for to par.

Har regnvotter fra H&M til de våteste dagene.

Skrevet

HM sine votter har vært helt håpløse for snuppa vår....

hehe....er nok bare å prøve seg fram, hva som passer best for dere.

Skrevet

Hestra votter er det eneste som har fungert på min, kommer aldri til å kjøpe noe annet. De finnes i vanelig "polvotter" og med ordentlig ullfor. Har begge typene og er superfornøyd med begge. Kjøpte reima i fjord, men da ble han iskald på hendene

Skrevet

hvor får jeg kjøpt disse typene da kleenex?

Skrevet

Har hørt mange som liker dem, men hva koster de? Votter forsvinner så lett i bhg, så praktisk sånn sett også med H&M. De fungerer fint for oss heldigvis, men hadde jo vært kjekt å prøve Hestra også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...