heisand? Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 tror jeg pælmer den som kan brettes om til bord
jente08&jente2010<3 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 så på ja:) vi har stokke tripp trapp:) og den kom jo greit ut:)
digger Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Glad jeg ikke har kjøpt romfartsstolen til 3tusen:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe, ja det tenkte jeg også.. Den stolen må jo være laga bare for "kulhetens" skyld. Har ikea vi, den var jo ikke så dum den heller ) Han har ramla ut av den en gang da, fordi pappaen glemte å snøre han fast )
jente08&jente2010<3 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 samme tenkte jeg også dyr er den og:)
mastermind Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Ang sofus-stolen som kan brettes til bord må de jo først bruke den riktig før de kan si noe om det! Blir skikkelig provosert jeg! Du må jo trykke ned setet før du setter ungen nedi. Det står jo i bruksanvisningen også. Selvsagt er stoler farlige om du ikke bruker de foskriftsmessig! (ingen setter en unge i en tripp-trapp heller før de har festet skruene!!) Den låsingen som er på stolen er så kraftig at du må virkelig ta i for å løse den! Produsenten har kommentert det samme. Virker som de er ute etter å TA noen. (er enig i klemfarene da...man må vere litt forsiktig)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg måtte smile av at de presiserte at de denne gangen ikke tok hensyn til pris
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Veldig enig med deg Mastermind! Tenkte akkurat det samme når han fyren sa at denne stolen utgjorde en stor fare. Javel, men man må jo sette den skikkelig sammen først. Har selv en eldre versjon av denne stolen, ca 30 år gammel- som vi er superfornøyde med. Og den så ut til å ha en litt bedre festeordning enn den som ble testet! Eneste jeg kan være enig i er at det er klemfare på denne stolen. Men Jonas er ikke så stor at han går og beveger seg nå så ikke fått testet denne. Er ofte sann med tester at noen MÅ komme dårligst ut så de kan kritisere de!!
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Måtte la meg provoserer av testen på Bloom stolen jeg da! Vi har den. Og måten han sa at bøylen detter av når man legger den bakover, slik at stolen er farlig er jo helt høl i hodet! For det første så er det faktisk måten man tar av bøylen på. Da må man legge den bakover. Da løsner den i festene pga bøylen skal jo ikke brukes i liggende posisjon! Dem får jo lese bruksanvisninga da før dem tester dem... også er det klin umulig at stolen pluselig detter ned i liggende stilling. Det krever 2 hender.
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg fikk desverre ikke sett den testen... Var det noe annet enn dette Bloom-stolen fikk dårlig på? Høres rart ut at den fikk så dårlig pga av bøylen, den skal jo bare være på i sittende stilling.. Vi har også den stolen og vi er hittil fornøyd, unntatt at han klarer å reise seg i den hvis han ikke er spent fast. Ja, ja, leste at testerne syntes bruksanvisningen var vanskelig å forstå, så det forklarer sikkert litt av den dårlige scoren. Vi hadde forøvrig ingen problemer med det (tror jeg
Joikaboll@ Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 Stolen vår var ikke med i testen :-(
Zitro Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 Hvor gammel er din? Min er 8 mnd og klarer ikke reise seg enda. Synes stolen virkere sikrere enn mange andre og jeg har ikke tenkt å kvitte meg med den ihvertfall. Ellers sa dem bare at stolen fikk stryk pga bøylen datt av i liggende posisjon og vanskelig bruksanvisning...
camosilla Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Våres var heller ikke med, for den er over 70 år gammel:) Arvet etter min tante...
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Han er 10 mnd Ja, ja, man kan ikke følge testene slavisk heller, og vi bruker den bare sittende. Den siste setningen din sier vel egentlig alt... : Kremt - les (og forstå..) bruksanvisningen før bruk...
Joikaboll@ Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Da har dere hvertfall en god stol ;o) Vi har helt ny stol vi, var dårlig gjort at den ikke var med altså.
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 Vi har Sofus stolen og den testen var jo litt teit.. Selvfølgelig må man trykke stolen helt ned og dessuten så er det en ekstra festsak der man brekker den av for å feste sammen...
mastermind Skrevet 31. oktober 2008 #18 Skrevet 31. oktober 2008 Virker som om flere med meg er enig i at sofus-stolen er kjempegod, og flere kommenterer bloom også. Tror vi konkluderer med at dette er en skikkelig dårlig test utført av inkompentente testere =) kanskje vi skal sende de en bruksanvisning... eller litt sunn fornuft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå