ung_20 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 det er nå 4 måneder siden fødselen, og jeg har gått på p-piller ganske lenge nå, ammer heller ikke. men når jeg slutter på pillene for å få mensen så kommer det bare masse slim med litt blod i. har også litt slimete utflod utenom mensen... hva kan dette være????
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har ingen gode forslag, men kanskje en legetur er på sin plass. Ville jo vært dumt å fly rundt og slime om det kan løses fort og greit mener jeg:)
Minnie Mom Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Har du fått tilbake mensen etter fødselen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå