Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 og jeg føler ikke noe...bare litt trist kanske... vi var bare lei begge to... uff veit ikke hva jeg vil med dette... har bare ikke lyst å ringe noen...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Da var dere sikkert ferdig med hverandre, og det var rett tid til å gå videre i livet uten hverandre! Har dere barn sammen?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 ja han sover nå, er 10mnd og nettopp lært sig å si pappa...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Da er det viktig at dere kommer frem til en god ordning i forhold til samvær med barnet da, men det vet du sikkert:-) Håpe dere er såpass venner at det går fint!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 takk det håper jeg også...hva skal jeg gjøre nå? var 19 når jeg møtte han, er 34 nå...han45
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Da tenker jeg at det er lenge siden du var singel sist, vær singel en stund du, og nyt det:-) Du er jo heller ikke helt alene, du har jo sønnen din!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Siden det ikke er "mer krise", tror jeg nesten jeg sier gratulerer! Da er det nok en stund siden dere har vært hverandres sjelevenner... Anbefaler at du bruker tid på å finne deg selv "igjen", hvem er DU når du ikke er en del av DERE. Kom inn i rutiner og bearbeid bruddet samtidig som dere starter med gode rutiner. Finn andre enn eksen som samtalepartnere. Og så: nyt tid med venninner! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 ja jeg har ju gutten min...uff skal ikke tenke mer på dette nå,,, takk skal du ha
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Det var trist å høre.. Det er ikke bare en dårlig fase i forholdet da?blir så lei meg når jeg hører om alle som går fra hverandre jeg.. Er selv alenemor da,er jo ensomt og. Men,er det riktig for dere så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå