Mazza** Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg leverte minsten kl 7 , og henta kl 1515, de hadde bare rukket å skifte 1 bleie på han...er ikke det litt lite? Vet at de vanligvis skifter to ganger pr dag. Jeg har hintet om at de kanskje bør bytte litt oftere da han er fryktelig sår....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hos oss skifter de når det trengs, prøver å ikke skifte for ofte. De holder på å bli Miljøfyrtårnsertifiserte. Om han er sår, kan du jo be dem om å skifte på han oftere? Vær mer direkte om de ikke tar hintene =P
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Vanligvis i bhg er det før og etter lunsj ca;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 2 "faste" ganger.. Etter behov utover det såklart..
fox`y Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 tissebleie blir skiftet som regel før dupp og etter 2 måltidet. Jeg skifter oxo noen ganger før vi går ut på morgenen på de jeg hvet tisser mye. Det er bare å si at du ønsker at de skifter oftere det:) Vi gjør iallefall d vist foreldrene mener d er et behov:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Da hun brukte bleie tror jeg de skiftet 1 gang for dagen + evt bæsj. Så vanligvis 1-2 altså. Ikke så ofte sår, men da har jeg gitt beskjed og de har fulgt mine "retningslinjer" de dagene.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 2 faste skift, ellers ved nødvendighet
Minnie Mom Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Hos oss bytter de rutinemessig to ganger om dagen, og selvfølgelig i tillegg hvis barnet bæsjer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 2 ganger fast, og så etter behov. Noen ganger skifter de bare en gang, men da blir han levert sent, og hentet tidlig...
♥2 små gull♥ Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 Før lunch og etter soving fast. Ellers ved behov. Men begynte jo å tvile litt på den rutinen i dag da, når jenta vår kom hjem med søkkvåt bleie og når jeg skulle skifte så jeg at det var samme trusebleia som jeg tok på i dag tidlig! De bruker ikke trusebleie i bhg. så jeg vet at det er samme bleia. Ja, jeg har sendt mail og klaget til lederen.
mammaen til Luca Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 1030 og1330 er vanlig. Ellers ved behov når de lukter bæsj. Er ikke alle som kan lukte det, men de har fått instruks på å stikke nesa ned i rompa om de har problemer. En gang har Luca gått gjennom hele dagen uten ett skift.Men de er bare mennesker de og.
-MtG- Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig å glemme å skifte bleie på et barn hele dagen jeg. Jobber selv i barnehage og der skifter vi 2 ganger + ved behov. Hver gang vi har skuiftet en bleie krysser vi av på bleielista ved siden av navnet til barnet. Det er ganske vanskelig å glemme et barn da, og at det skal skje samme barnet gjennom to skift virker for meg helt umulig.
Harald Ripultfør Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg jobber i bhg, og vi skifter etter måltidene. Ca 1130 og ca 1430. Noen ganger blir det siste måltidet litt forsinket og vi er kanskje ikke ferdig å spise før nærmere 1500. Da kan det hende hvis foreldrene henter under/rett etter måltidet at vi ikke har rukket å skifte mer enn en bleie. Jeg syns ikke det er noe å reagere på. Hvis du syns han bør bli skiftet på oftere så kan du jo bare si det rett ut, så forstår de helt sikkert det.
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 2-3 ganger og etter behov selvfølgelig.. jenta mie r der fra 10 - 15 sånn ca..
Mazza** Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. oktober 2008 joda, bare sier fra jeg....og de hadde nok ikke rukket å skifte på han før jeg kom idag... men vet ikke hva dere andre gjør, men jeg skifter alltid på han før jeg legger han i vogna for lur ved 10 tiden, og når han står opp etter lur. også før han legger seg igjen ved 14 tiden....og når han står opp igjen. Syns alltid han er våt etter lur jeg...og det er jo ikke deilig å legge seg med våt stump heller vel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå