Gå til innhold

Halloween morro :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som vurderer å kle seg ut litt og ha det litt gøy med barna som kommer?? Vurdere å ikle meg en STOOOR morgenkåpe og et skaut og ha på et litt for lyst pudder i tykt lag, rød rundt øynene og sminke "sort hull" der munnen er He-he....Tenkte å slå av alle utelys og sette opp to stk kirkegårdsfakler utenfor døra istedet..Lyset i gangen skal være av, men setter opp flusst med te-lys rundt omkring..Da blir det "ekle skygger" og jeg vil se enda skumlere ut...

Vurderer det sterkt, men vet ikke hva jeg får tid til i morgen (må være ei stund på jobb utover etter middagen)

Og barna må tåle og bli skremt...Alle under 7/8 må da vel ha med freldrene og da håper jeg de passer på og trøster????+

Noen fler som vurdere det samme, må jo gjøre litt gøy ut av dagen vi voksne også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skrur av utelysene så vil de jo tro at de ikke er velkommen til knask eller knep hos deg da...

Skrevet

Skal jo sette opp fakler tenkte jeg,- og skal sende ut fire barn som vet om at jeg gjør det så regner med at "ryktet" sprer seg..... Kanskje jeg må spe på med FLERE utelys?? Slik at de skjønner jeg er hjemme.... Kanskje tegne et gresskarhode og henge på døra,- bare for å understreke at jeg er "inne på det"... :o)

Skrevet

Har veldig lyst til å gjøre det samme!!! Men desverre så får jeg ikke sjansen i år.

Tanken var å kle meg ut som heks. Få håret til å stå til alle kanter og spraye det sort med en hvit stripe i. Og sminke meg hvit i ansiktet med sorte streker rundt øyet og sort lebestift og sorte negler..

Klippe opp gamle hvite lakeni filler og henge de opp omkring i gangen med div skjelletter, edderkopper, slanger og falske gresskarlykter. og når jeg åpner døren skulle det komme en sånn sinnsyk knirkelyd og en hekselatter.

Hadde alt planlagt!! Men pokker heller. får ta det til neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...