Gå til innhold

Dere med ks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere være så snille å fortelle meg når området rundt såret var uten hevelse? Jeg er så utålmodig! Spes. over arret er det hovent enda - sikkert 2 cm hevelse. Det e rnok bare en normal reaksjon, men jeg hadde trodde den skulle blir borte nå! Litt vond er den jo såklart - det er greit nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en infeksjon, men det ble oppdaget på sykehuset. Var hoven i 8-9 uker tenker jeg. Både jeg og et par ks venninner kjenner fortsatt at mange ikke er helt den samme.

Skrevet

Nå er det ett år siden jeg fikk lillegutt, men jeg mener å huske at jeg var hoven i nærmere 3 mnd. Jeg mangler fortsatt følelese rundt operasjonsarret, vet ikke om den noen gang kommer igjen, men det betyr igrunnen ikke så mye :-)

Skrevet

her ville ikke såret lukke seg, men tilslutt så tok jeg litt morsmelk på et kompress å teipa på om kvelden, å da var det skorpe på på morran..hehe

husker ikke helt hvor lenge det var hovent, men det var vondt en god stund iallefall. mistet følelsen i området rundt såret i 1,5år etterpå, men nå begynner det å bli som før, og arret er knapt synelig;)

lykke til!

Skrevet

Hadde ingen helvelse. Det grodde fint. Du har ikke fått en infeksjon?

Skrevet

Tok ca. 2 mnd til all hevelse var borte.

Skrevet

Jeg føler meg ikke syk og synest ikke det er vondt nok til å skulle være infeksjon. Ikke er det rødt, væskende eller irritert heller.

Ganske sikker på at det ikke er infisert ja. Smertene sitter ikke under arret, men over - inni hevelsen som forøvrig er helt symmetrisk.

Skrevet

Også jeg var hoven ganske lenge (uten at det var infeksjon), og var følelseløs i området i lang lang tid etter.

MEn nå er alt som før, selv om magen igjen er stor!

Skrevet

Det er 8 mnd siden mitt ks, og det er fortsatt hovent over arret. Har fått tilbake nesten all følelse, men det ser jo helt teit ut. Syns når jeg går i bikini feks. Jeg hadde ikke noe infeksjon eller noe, og har generelt fått inntrykk av at det er vanlig at det er hovent over lenge...

Jeg er slank, og trener endel (sit-ups hver dag), men magen har heller ikke gått ned. Det er min andre fødsel. Magen var ikke slik etter første, som var vag. fødsel.

Føler ks f***er opp hele magen altså!!!

Skrevet

Du er bare hoven og litt irritert? Jeg tror jeg hadde et lite snitt på et par cm som var noe tilsvarende det du nevner i noen dager. Men, det var ikke noe nevneverdig vondt eller til bry for meg. Jeg innnbiler meg at stiftingen var gjort for dårlig akkurat der, eller at det var litt mer ømt bare.

Skrevet

Da satser jeg på å smøre meg med tålmodighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...