Hb31 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 E d muli? E i uke 13 å blodtrykke har stege fra mitt normale på 70/120 til 90/160.....Hadde svangerskapsforgiftning i mitt forige svangerskap å d e nåkka æ verkeli verkeli frykta aller mest denna gangen... e funne egghvite i urin på forige kontroll... Æ syns d e vældi tili ennu..? eni..?
FruMamma med nr 2 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Det er fullt mulig det. Har du vann i kroppen eller protein i urin da?Høyt blodtrykk sammen med en av de overnevnte er tegn på svangerskapsforgiftning...jeg hadde det i uke 11, men proteinet i urin er borte nå, men har fortsatt høyt bt. Ingen vann. Men dette bør jo føges nøye med. Jeg måler bt og sjekker urin hver 14.dag. Regner med du skal snu litt på tallene dine...? 120/70 og 160/90.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå