babyfrøken *mamma* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Er det flere som har det som meg?? Jeg hadde menstermin på tirsdag, ul-termin er på mandag, men at jeg skal gjennom en fødsel, nei dét tror jeg ikke noe på. Gruer meg følgelig heller ikke, noe jeg selvsagt er glad for, må nesten le av tanken på noe så surrealistisk.. Prøvde nettopp å se for meg at jeg, min kjære og en jordmor liksom er på en fødestue, at jeg har grisevondt og at det skal komme en baby dit...da begynte jeg faktisk bare å le, for det virker så usannsynlig at det er helt vilt. Er det bare meg? (",)
barbara Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 ja, det er helt sprøtt:-) Jeg får meg ikke helt til å pakke bagen ferdig, for hva skal jeg med den, lissom:-) Jeg har riktignok en uke lenger til termin enn deg. Men hun kan jo komme når som helst! Det burde jo demre snart... Kanskje jeg skulle få samboeren til å skru sammen senga? Kanskje det blir litt mer virkelig da, enn nå som vi bare har en pappeske fra Ikea og en innplastet madrass stående langs veggen på soverommet:-)
AlmaN Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe.. Skjønner hva du mener. Jeg har nå gjort klart det meste av utstyret. Det er EN ting. Men at det skal komme et barn her, det føles ganske uvirkelig. Tror det ikke helt før jeg ser det.. Veldig vanskelig å forestille seg hvordan det blir.
husmus &2 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Du er overhodet ikke alene om å tenke sånn! Jeg har termin om 2 dager og hver gang jeg ser for meg å være i gang får jeg panikk. Det føles helt uvirkelig, jeg vet at jeg kommer til å koble helt ut når det skjer bare for å få det overstått, men det virker fullstendig irrasjonelt at det skal komme en liten baby ut av dette her. Samtidig så går jeg bare og håper på å å få det overstått for jeg begynner å bli rimelig lei nå og vil bare hilse på han. Jeg er ikke i stand til å se lenger enn selve turen til sykehuset, det hele virker bare så uvirkelig, men snart er det i gang uansett gitt!!! Lykke til dere!
Elise18.11.08 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe.. sitter å tenker det samme nå jeg! Er virkelig ikke til å forstå. 9 dager igjen til termin.. What??!! Jaja.. Blir spennende dette;)
stinky-monkey Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg venter nr.4 da, så jeg har ikke de følelsene denne gangen, selvsagt. Men husker godt at jeg tenkte sånn da jeg ventet førstemann :-) Det jeg husker best av alt, var den rare følelsen da vi forlot sykehuset, med babyen vår! Var så rart å tenke på at vi bare kunne ta med oss denne babyen, og ingen brydde seg liksom, det var VÅR baby, VÅRT ansvar, og det var en sinnsykt skummel tanke husker jeg! Glemmer det sikkert aldri. Satt i bilen hjem fra sykehuset og følte nesten at vi hadde kidnappet en baby...he, he :-) Kunne liksom ikke forstå at det var vår til å beholde ;-) Det er snart 7 år siden nå, og snart får vi ta med oss hjem en 4. baby fra sykehuset, som er bare vår :-) Fantastisk!!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Haha, måtte le nå Godt at vi er flere.. Hadde termin i går. Pakket bagen nesten ferdig på tirsdag, men har fortsatt litt igjen. Blir helt sikkert pakket i det vi er på tur ut døra. Gleder meg så fryktelig til å få treffe babyen min nå!! Akkurat det med at jeg skal føde snart klarer jeg ikke helt å se for meg. Men det blir sikkert virkelig nok når jeg står midt i det vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå