mamma med bolle i ovnen Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har sinnsykt vondt på skambeinet mitt, og oppover der man har menssmerter, rundt magen og mot ryggen... Jeg klarer så vidt å gå opp trappene (ned igjen går litt bedre). Når jeg står oppreist, klarer jeg ikke å løfte beina høyere enn ca 20cm fra gulvet.. Er 28+6 i dag... Flere som har det sånn? Eller er jeg bare veldig hysterisk? Kan ikke huske at jeg hadde det sånn i forrige sv.skap.... Det er sånn veldig stikkende smerter lissom, og det kommer veldig når jeg reiser meg og setter meg... Babyen leer mye på seg, så den går det bra med regner jeg med.. Takk for svar
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har hatt det på samme måte, men det er bare bekkenløsning..... har hatt det i laaaaaange tider. Er meget vondt men ikke no farlig:) Er nå 30+4 og har hatt det siden uke 6!
flypapir Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er absolutt ingen ekspert, men for meg kan det nesten høres ut som bekkenløsning?! Og dersom det er det er det nok lite føden/legevakt kan gjøre..... Men du må nesten kjenne etter og vurdere om du skal forhøre deg med profesjonelle.. Lykke til uansett!
mamma med bolle i ovnen Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 ja, god det ikke er farlig... hehe, føler at jeg sitter her over hysterisk, men det er jo bedre å spørre enn å sitte å lure... Jeg har veldig vondt på innsiden av lårene også lissom, fra toppen, og nedover mot knærne... Kanskje jeg bare skal vente til i morgen og stikke nedom legen min...
flypapir Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis det også stråler nedover i beina høres det veldig ut som bekkenløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå