Gå til innhold

Dere blogginteresserte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil dere lese om på en moteblogg?

Prøver iherdig å få lesere til bloggen min, men den er tydeligvis kjedelig, hehe;-)

Kanskje jeg rett og slett er j****g uinteressant:-s

Men det vil jeg ikke være, så da lurer jeg på hva DU vil lese om for at det skal være fristende å besøke bloggen ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha ja snuppa mi, men du har bare kommentert en gang:-O ;-)

Men så koselig:-D

Søta:-)

Skrevet

Hihihi, må jo kommentere da:-D

Alle andre har jo sånn tre millioner svar på hvert innlegg:-s

Skrevet

Jeg blogger også, har ikke mange lesere, ca 30 pr dag kanskje. Ingen nesten som kommenterer.Jeg leser mange blogger hver dag, er heller ikke flink å kommentere. Kommenterer du mye selv andre sine blogger, tror det kan være et triks for å få lesere til din blogg iallefall.

Mote har jeg ikke så mye peiling på dessverre, men jeg liker å lese om alt mulig.Noen blogger jeg leser har sikkert over 1000 lesere hver dag og kanskje 20 -30 kommentarer pr innlegg. ikke mange det heller.

Skrevet

...men jeg hadde blitt glad den dagen jeg fikk 20-30 kommetarer altså:-D

Jeg har blitt veldig mye flinkere til å kommentere nå i det siste, men det ser foreløpig ikke ut til å ha hjulpet...:-s

Men jeg får bare blogge videre;-)

KyllingsNuppa mi, takk for hilsen;-P

Skrevet

Har du 2 blogger?. prøvde å komme inn nemlig, men det var kun for inviterte lesere...

Skrevet

Ja jeg har to, men jeg oppdaterer kun motebloggen. Den andre er kun for inviterte lesere men har ikke blitt oppdatert på over en mnd:-s

Skrevet

Altså jeg VET at det er flere enn tre blogginteresserte her altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...