Gå til innhold

Er det muuuulig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble mamma i november i fjor etter å ha slitt i over 1 1/2 år. Ble tilslutt gravid med pergo....

Vi tenkte å begynne å prøve på nr 2 til neste sommer, men nå viser det seg at jeg allerede er gravid!!! Hadde ikke regnet med at det skulle bare skje av seg selv uten videre....er i sjokk jeg!! Så nå blir det 18 mnd mellom våre to gull!! Litt skrekkblandet fryd....men vi gleder oss skikkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

så morsomt. Identisk historie som oss:-) Vi fikk også en liten tass i november. Vi måtte ha ivf-hjelp etter noen års prøving. Nå er jeg spontant gravid, og når det skjedde er meg en liten gåte:-) Så nå blir det 18 mnd mellom våre også. Kjempegøy:-)

Skrevet

Så gøy!!! Når fikk du førstemann da? Jeg fikk en gutt 12 november...terminen min blir 9 el 10 juli!! du da? Blir sikkert skikkelig travelt med to så tette, men det er vel bare å hoppe i det!

Syns jeg husker nicket ditt fra sliter`n...syns det var virkelig en tøff tid, så jeg er helt sjokkert over at jeg har blitt gravid uten å selv ville det nå!

Hvor er du fra forresten?

Skrevet

Heisann,

har termin 19. eller 20. juni:-) Vi bor i Bergen, men er ikke fra de trakter:-)

Jeg tør ikke skrive når førstemann er født, ettersom jeg har en søster som vanker her (tror jeg i hvert fall) og vil ikke bli gjenkjent ennå:-)

Kjenner følelsen av å ikke helt fatte hva som har skjedd. Ikke planlagt og med så lite (kan ikke huske en gang) aktivitet på den fronten-))

Vi er heldige da:-))

Hvor er du fra da?

Skrevet

Gratulere så mye =)

Jeg vil bare si at jeg har to gutter med 17 mnd mellomrom - og synes det er HELT PERFEKT!!! Ja, det var kjempetravelt med en baby og en på under 2 år og være med dem 24 timer i døgnet, men jeg hadde gledelig gjort det en gang til!!!

Nå er eldste snart 4, og yngste 2,5 og de er verdens beste venner!! De er enormt glade i hverandre, og det er herlig for meg å faktisk kunne lage middag uten forstyrrelser - de underholder hverandre imens =) Ja, de krangler så busta VIRKELIG fyker også, men jeg synes gleden veier en hel del mer!! Kanskje hjelper det at jeg har to av samme kjønn? vet ikke...

Men lykke til, og kos deg med dine "sudo-tvillinger", det e kjempegøy!!

Skrevet

Dette er jo FANTASTISKE nyheter!!!! Gratulerer SÅ mykje!!! :) :) :)

Skrevet

Malimali; du har en melding i postkassen din!!

Skrevet

jeg også kan henge megpå her. Vi fikk verdens vakreste gutt 18.desember i fjor etter flere års slit og nå er jeg jammen gravid igjen,med termin 9.juli. Det blir nokkjempe slitsomt i starten men de kommer til å få så glede av hverandre. Litt skrekkblandet fryd her og, men aller mest glad:)

Tør ikke glede meg riktig enda. Mistet en gang før i 10.uke så til jul så kan vi glede oss masse.

Masse lykke til jenter!!

Skrevet

Så gøy at vi er i samme situasjon!! Kanskje vi kan følge hverandre, selv om vi bor på hver sin kant av landet!!

Skrevet

Hei og gratulerer!!!

Blir to tette på oss og :-) Har en jente som vart født i januar i år og gravid igjen. Var ikkje heilt planlagt og har usikker termin så skal til ul for å sjekke hvor langt jeg er kommet, men legen rekner med det blir i mai/juni neste år. Blir nok travelt dei første åra, men kjekt for alle seinere :-)

Lyke til alle sammen!!

Skrevet

Sånn er det hos oss også. Brukte eeeeeeeeevigheter på nr 1 og skulle til å prøve igjen om en stund. Må inrømme at vi slurvet med prevensjonen ettersom vi ikke klarte å bli gravid uten EL-testing, temping og alskens kjerringråd sist. Hadde liksom trodd at vi måtte i gang med samme prøve-hysteriet denne gang og så vips var jeg gravid etter et eneste ligg som jeg ikke trodde var nær EL engang... He he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...