mammarettogslett Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Fornøyde?? er det enklest med dress fremfor todelt jakke og bukse? andre nøstebarnplagg som anbefales? (skal å handle i morgen:)) Takk for svar:)
alvamamma Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke den dressen. Titter likevel innom for å skrive at jeg er veldig glad i de ullribb buksene. De sitter så godt etter bena og blir ikke sånn posete under dressen. Sverger til pysjen også, men det har du sikkert lest 100 innlegg om her tidligere...
HeldigeMEG:) Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 hei=) jeg har ullfleece dressen (grå) fra nøstebarn, helt knall og lett for barna å kle på seg selv. min fikk den som 2 åring og nå er han 4år og bruker den enda. nå passer den akkurat,mens den var litt stor da vi fikk den.. vi har str 104. 3år. anbefaler i allefall luene fra nøstebarn og, de ullfleece.. og halsen=) body,ullundertøyet klør gutten min av. så da må jeg på sparkjøp,obs el cubus=) ULL ER GULL=)
digger Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Synes hel dress er enklest på de minste hvertfall. Har faktisk ikke brukt den enda, men virker veldig fin og myk. Vi er helt avhengige av pysjene til nøstebarn. Er også fornøyd med ullfleece lue, skinn lue og tynn finlandshette. Ellers så er ull/silke bodyene behagelige, og jeg liker også settene med ribbestrikk. Nøstebarn-fan, ja:)
Alltid Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke den fra Nøstebarn, men fra Bånsull, tror de er temmelig like. Har vært kanonfornøyd, brukte den i fjor vinter! Anbefaler på det sterkeste- og heldress!!
Snuppa! Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Hva er adr? Prøvde nøstebarn.no men kom ikke inn.
0707 Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 vet noen om luene er store el små i størrelsen.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå