Gå til innhold

Det har ikke helt gått opp for meg ennå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg jo ikke akkurat gravid nei :) Men symptomene og plagene kommer vel etterhvert.

Men to positive tester og positiv blodprøve lyver vel ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh gratulerer :):)

Eg håper eg får positivtest i løpet av helgen :D

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Jeg må jo bare si, at jeg er nå i uke 11 og jeg har vært på tidlig UL, og sett hjerteslag.

Jeg har en del plager, men LIKEVEL greier jeg ikke å fatte at jeg er gravid!!

Lurer på når jeg skal skjønne det.

Har ikke lyst å fortelle det til noen en gang, fordi jeg føler jeg lyver!! Kan du tenke deg??

Trodde ikke jeg kunne føle det slik.

Jeg har to barn fra før, så det er ikke nytt for meg, men likevel...

Skrevet

Hei Turbotrollet.

Har ikke du vært en del på assistert? Jeg fikk selv en liten tass for snart et år siden og mange år med prøving gjorde at den positive testen ble veldig fjern:-) Jeg tror ikke det gikk skikkelig opp for meg i det hele tatt.:-) Selv nå må jeg klype meg i armen av og til. Er det virkelig min, den deilige lille klumpen?!!:-)

Det går nok sakte men sikkert opp for deg:-) Det er jo et lite mirakel- hver gang, så det er ikke så rart det er vanskelig å ta inn over seg.

Skrevet

Jo, jeg har holdt til på ass.befruktning det siste året. Har hatt 2 AIH og 2 IVF uten resultat... og så klarte vi det selv mellom negativt IVF og i påvente av fryseforsøk :)

Er nesten så at jeg ønsker å bli litt kvalm bare for å faktisk kjenne at jeg er gravid :)

Skrevet

Neimen... så utrolig moro!

Bare inne her og sniker litt jeg, og jammen fikk jeg meg en utrolig fin overraskelse!

Gratulerer så mye, og masse lykke til fremover!

Moro altså:o))))

Skrevet

JUHUUUUUUUU!!!!! HURRA FOR TURBOTROLLET!!!

GRATTIS så masse med huleboeren!!! Dette var jammen meg gode nyheter å lese. Og dette fortjener du virkelig!! Tvi tvi på at du får et behagelig svangerskap.

Jeg er ikke så mye innpå bim nå som jeg er gravid med nr 2, tassen krever jo all min oppmerksomhet siden papsen fortsatt ikke har kommet etter hjem fra USA.

Det har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg er gravid, foruten at kvalmen kom snikende da jeg var 6 uker på vei ca. Skal snart på UL jeg da, så da må det vel gå opp for meg. Alt blir jo litt rart når jeg ikke har mannen min her som kan glede seg sammen med meg liksom.

Gratulerer så masse igjen og kos deg!!

Klem

Skrevet

Hei Hjertebank :)

Ja, endelig satt spiren her også! Får bare håpe at den holder seg der den skal fram til juli neste år nå da :)

Hvor langt er du på vei nå? Termin når?

Skrevet

Så artig at det klaffet! den spiren har bare å holde seg på plass frem til juli altså.

Jeg har termin 11.april, og er 17 uker på vei. Dette svangerskapet har jeg slitt litt med kvalme og brekninger. Det verste har vært bæsjebleiene til tassen og matlukt på kjøkkenet. Har ikke vært like artig å være alene med tassen da gitt.... Og så har jeg vært så slapp, som viste seg å skyldes jernmangel. Så nå som versten kvalmen er over og får fylt opp jernlageret litt, så håper jeg energien kommer tilbake.

Jeg skal på UL den 10.nov, så det blir spennende. Men typisk at mannen min går glipp av UL denne gangen også.

Skrevet

Så han bare smeller deg på tjukken og kommer når ungen blir født?? Hehe... Han kommer vel tilbake i god tid før babyen blir født vel?

Skrevet

hehe... jada, han kommer hjem før jul. men jeg hadde håpet han i løpet av oktober. Får vel bare smøre meg med tålmodighet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...