Gå til innhold

Anbefal meg en leppestift og en eyeliner(våtliner).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha meg ny rød leppestift, da jentungen malte badgulvet med den forrige. Vil ha en som sitter godt, og uten en masse glitter/skimmer.

Og en sort våtliner, og et kurs i å legge den. Blir noen fæle ujevne linjer når jeg prøver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting å anbefale, men trenger et kurs i våt eyeliner selv.

Jeg tenkte kanskje mine øyelokk var spesielt bulkete jeg da. he he:)

Skrevet

Aha, så det er øyelokkene som er problemet. Og jeg som trodde det var pølsefingrene mine..

=)

Skrevet

en kombinasjon gjør nok det hele atter vanskelig. :(

Skrevet

Opp igjen.

Det må da være noen andre her som sminker seg.

Skrevet

Lancome sin sorte artliner er jeg veldig fornøyd med:-)

Skrevet

jeg bruker mac sin våtliner. den er kjempegod. er en sånn krukke med eyeliner i også må du ha en tynn skrå pensel. altså ikke en spiss en.

ellers ser shiseido sin våtliner med refil helt genial!!

leppestift bruker jeg ofte og da bruker jeg gjerne en sånn som sitter hele kvelden. er det max factor tro?

våtliner krever trening og jeg har nettopp blitt tålig god. hehe. sett deg på sofaen med et speil som du kikker opp i. altså du holder det litt over deg og kikker opp. så legger du liner på. evt støtt armen du bruker på ermlenet på sofaen. hehe.

Skrevet

Lancome er veldig bra. Leppestift er jeg på leting etter selv. Alle setter seg jo på tennene! :/

Når jeg skal legge på våt eyeliner, står jeg foran et stort speil, evt. et med forstørrelse. Legger den ene fingeren ved siden av øyet og drar øyelokket litt til siden, slik at alle "rynker" glattes ut. Start på kanten av øyelokket (ytterst) og stryk lineren langs kanten av vippene. Hvis streken blir for tykk, bruk q-tip for å rette litt. Noen kladder på en megastrek og fjerner halve streken med q-tip etterpå, men dette blir bare sløsing, spør du meg! Hvis streken er tykkest på midten, ser øynene større ut.

Skrevet

Takk takk.

Kommer jo til å bruke opp en hel våtliner bare på å prøve, kan jeg øve meg med en billig en? Eller er det enklere å få det pent med et skikkelig merke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...