FruBoger fødeklar Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 for det første er jo vekta så lav.. og, den går til mors uke 44.. så vil det egentlig si at jeg er i mors uke 38+4 idag fordi jeg er 36+4 nå?? er det barnets uker vi skal følge? synes ikke det stemmer uansett jeg.. liker babyverden sin bedre..
Babyønske �� Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har det likt på BIM og Babyverden jeg, og følger mine uker. Litt forskjell på størrelse og vekt er det, men er ikke så mye om å gjøre. Dette er jo ikke standard uansett.
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Bim følger mors uker Når bim skriver at du er i uke 38 er du i din 38. uke og du er da 37+ 0 dager til 37+6 dager da er babyen 2 uker kortere
stinky-monkey Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 ja, enig i at vekta til babyen er lav på bim sine sider. Jeg byttet uke i går, og da stod det her at babyen nå er blitt 2250 gr. Jeg var på ultralyd for litt over 3 uker siden, og da var babyen min 2250 gr :-) Ja, gutten i magen er litt over gjennomsnitt i vekt, men ikke SÅ mye da..he, he ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå