LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg glemte av hele greia på mandag, og hadde årets jobb med å få Guttongen i seng kl halv ni (ble forsinkelser pga et møte jeg måtte på). Han som altid er blid og grei og legger seg når han skal var som en furie. Kom på etterpå at klokka jo i realiteten for ham var halv ti... Og gradvis har det gått seg til, i dag sov han til 7, og det får vi si oss fornøyd med. Skolefri i morra, så i kveld koser vi oss litt ekstra, men han er nok mer en klar for senga om en halvtimes tid.
Harald Ripultfør Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Her har det gått problemfritt! Hun var litt sliten første dagen så da la jeg hun kl 1830 istedetfor 1900, men bortsjett fra det har det ikke vært noen problemer! Deilig på mandag når jeg begynnte 0730 på jobb.. Var ikke så trøtt som jeg pleier å være!
Gidder ikke! Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Her har verken kvelden eller morgenen bydd på store problemer, men har de siste tre nettene holdt det gående med hyl og skrik og blånekting på å sove i flere timer. MÅ jo ha noe med klokkestillinga å gjøre?! Håper det er over nå, om natten blir jeg nemlig en skikkelig monstermamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå