*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har kastet meg over m&m posen som lå i skapet og hylt dem ned med masse brus! Føler meg skikkelig oppblåst og fin nå!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis ingen så deg teller ikke de kaloriene likevel. Ha en fiiin kveld:)
Gidder ikke! Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Mener du det Ma Baker? Så fantastisk!! *løpe ut med hette over hodet og kjøpe en stooor pose digg*
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Det var jo så godt! HVOR kom den dårlige samvittigheten fra....????
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det er helt sant. Den dårlige samvittigheten kommer av en forebannelse fra et ondt folkeslag som er ute etter å ødelegge for menneskeheten. De kalles "ernæringseksperter" og "treningsveiledere" og du må ikke høre på de. De er bare ute etter å ødelegge. Hør på meg i stedet du;P
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 He he,skal forsøke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå