Gå til innhold

Noen som vet ang operasjon av falsk mandel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal inn til operasjon i morgen og lurer bare på hvordan de er etter operasjonen?? Kjenner de noe når de våkner, gråter, har vondt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi jente var helt fin, da hun våknet. Var tørst, og fikk drikke litt juice.

Ingen gråt eller noe. Eneste jeg merket var at hun virket litt tett i nesen første natten(sikkert litt irritert/hoven), etter det ingenting.

Hun fikk dren samtidig:)

Skrevet

Operasjon av falsk mandel - er det noe lignende som å fjerne mandlene?

Skrevet

Nei, det er polypper som ligger bak i nesen, over svelget. En ser det ikke ved å se inn i munnen. Derfor påvirker det ikke svelget(sår hals) etterpå:)

Skrevet

jenta mi tok polypper og mandler for litt over en uke siden... (tirs for en uke siden) Hun er fortsatt litt sutrete, men jeg er på jobb igjen da.. Nå de to siste dagene har hun begynnt å spise normalt igjen...

Da hun våkna så var hun mest sløv pga narkosen.. Sovna litt igjen, gråt, sovna... Jenta vår har ikke klagd så mye, sikkert forskjellig fra person til person.. Sov mye de første dagene... Veldig klengeste og avhengig av deg, kunne ikke gå noen sted uten å bære med meg jenta mi stakkar.. :-(

Hun er foresten 2,6 år....

Går nok bra skal du se :-)

Klemklem :P

Skrevet

sønnen min opererte falske mandler rett etter at han fyllte to år. Det var litt tøft med narkosen, han satt på fanget mitt da han sovnet inn. Forbered deg på at det kan være litt ekkelt.

Etterpå våknet nok han litt tidlig, han ble veldig utafor. Gråt mye, og spente seg, så jeg hadde problemer med å holde han. Jeg gråt, fordi jeg syns det var en tøff opplevelse. Følte at alt var veldig fælt der og da. Han gråt en del i taxien hjem, før han endelig sovnet. Når vi kom hjem, sovnet han videre, og sov en del timer. Når han våknet igjen da, var formen ganske fin. Han var kanskje ikke helt seg selv enda, han kom seg fort.

Så det var veldig tøft når det sto på her ihvertfall. Skriver ikke dette for å skremme deg, men for å forberede deg på at det kan være litt tøft og.

Ikke sats på å kjøre bil, hvis du drar dit alene. Du får dekket taxi, be om rekvisisjon.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...