Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Kanskje noen av dere som husker at jeg skrev for et par uker siden at vi var i møte med PPT og bhg etter at han var blitt observert i en måneds tid. I dag snakket jeg med spesialpedagogen. Forhåpentligvis får vi tatt ny hørselstest på ham i desember og neste måned skal hun komme hjem til oss for å observere ham i en familiesituasjon. Og vi skal få materiell om tegn til tale og tegnspråk! =) Så det var jo en lettelse, men hun virket litt forundret av at jeg ba henne komme på middag hos oss for å observere ham, men jeg vil at hun skal få se ham på hjemmebasis også. Og han er ikke asosial hjemme, det er hvertfall sikkert! Og ikke nok med det, men jeg var i foreldresamtale ang eldste i dag og der var det bare godord å høste! Jenta mi er så smart, så snill, så flink, så selvstendig osv osv. Det var bare gode ord å få og jeg holdt på å sprekke av stolthet, hehe. Har da hvertfall gjort en av to riktig, hehe:p
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Tipper du har gjort rett med begge, er bare de andre som ikke ser gutten din slik du gjør. Men uansett bra at dere blir fulgt opp da! Og så godt å få ekstra skryt av jenta di, det varmer nok etter motbøren med bror.
Sjokoladekaka Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Å, kor bra at dokke får i gang teikn til tale:) Kjempeflott! Endeleg litt positive ting oppi alt, med både guten og jenta. Det treng ein:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe, jeg gliste hele veien til jobben i dag:D Og kjempefint at vi kommer litt fremover angående lillegutt:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Man trenger litt skryt en gang i blant også, ja. Jeg har vært i strålende humør i hele dag, mammamessig har dagen vært helt topp! =)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 du har da sikkert gjort det rette med begge ungene dine. Har ikke fått med meg hva som er galt med gutten din jeg annet enn det du skriver her, men uannsett du er ei god mor for begge ungene dine.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Takk skal du ha, jeg gjør så godt jeg kan:) Lillegutt har problemer med hørselen sin, og ble observert i en måneds tid av spesialpedagog for å kartlegge situasjonen. På møtet etterpå mente hun at han i tillegg til å være sterkt hørselshemmet også kan ha syndrom av noe slag, lærevansker eller lett epilepsi. JEG mener at han "bare" er hørselshemmet og sjenert og håper at hun ser ham i et annet lys når hun kommer hjem til oss. Han skal utredes på en barnehabiliteringssenter og skal også ta en hørselstetst mens han er i narkose for å avdekke hvor stort hørselstapet er.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 så flott at det går bra! Har heller ikke fulgt trådene så veldig, er ikke mye her.. men hvordan kan en spesialpedagog "diagnostisere" gutten din og gi han Epilepsi?? Og syndrom av noe slag..."? Det er legejobb og krever laaang utredning og observasjon i sykehus før man kan sette fingeren på noe slikt.. Har dere vært innlagt?" Bare satte kaffen i halsen altså... kanskje hun er litt vel ivrig i tjenesten?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Hun malte nok fanden på veggen til oss for at vi ikke skulle få sjokk om en slik diagnose skal forekomme. Ikke vært innlagt enda, henvisning er sendt så da er det bare å vente og vente og vente.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 for ei tøvkjerring;-) Er veldig mye man går glipp av når man ikke hører skikkelig.. ikke ta sorgene på forskudd hvertfall:-) Lykke til.. (spesialpedagog og epilepsi......jommen sa jeg smør....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå