Trønderbærta Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Gutten min på 3 år, har gått i samme bhg siden han var ett år, det er en liten gårdsbhg. I det siste har det vært en del nye voksne der, pga sykmelding, og at de skulle ha en ekstra voksen. Men nå er det to stk nye som kommer til å bli værende. Men gutten min ble veldig usikker i denne tida, og har nå over en periode skreket og ikke villet i bhg, og når han er i bhg skriker han om en av de "gamle" går f.eks. på do. Så nå har bhg ett "prosjekt" med gutten min, og ei av de nye (hun som er der hver dag), så de er masse sammen, og finner på artige ting i lag, slik han får ett positivt inntrykk av henne. De tar også en del bilder av de to sammen, og skal lage ei bok for han, som han kan se i hjemme, slik at han ser positivt på henne. De har i dag samlet de to avd slik at de skal få bedre tid sammen. Dette er en bhg som tenker på hver enkelt barn, og som legger stor vekt på at barna skal føle seg trygge og trives. Så jeg er kjempefornøyd med de
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hørtes ut som en kjempefin barnehage:)Godt å tenke på at barna trives og har det bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå