beee Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hei. Jeg er ganske ny i Hokksund, og ser at det har vært noen treff for gravide i området her som har gått meg hus forbi....Lurte på om det er noen nye treff på gang og evt når?? Jeg er 32 år og har termin i januar;)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Er fra Øvre Eiker i hvert fall =) Ikke fått med meg noe om treff jeg da...
Ungmamma21 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 hei er fra nedre eiker jeg da...har ikke hørt om noen treff nå, men veit at det var for ikke så lenge siden;)
AnnBell Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bor i Krokstadelva og har vært på Kongsbergtreff, Hokksundtreff og Drammenstreff. Alt blir lagt ut her etterhvert.Neste treff er i Drammen.Men det står allerede under BIM-treff.Sleng dere med der:o)
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Bor på Darbu, og er med på Kongsberg-treff :-) Vi er to fra Darbu der forresten. 1 fra vestfossen, så tilsammen 3 fra Øvre eiker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå