Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter min beregning skulle jeg hatt mensen sist torsdag. tok en test lørdag, seint på kvelden. syns jeg så en skygge a en strek der, men kan ha vært innbilling. å nå tør jeg ikke teste igjen. er så redd for å bli skuffa... har masse murringer nederst i magen. kjennes ut som om noe rører på seg inni der noen ganger. har hatt helt rar syklus etter jeg fikk igjen mensen i april. men har aldri gått lenge mellom hver gang. hatt mensen nesten hele tia. å de to siste mnd har den kommet til stort sett samme tid. håper det er noe der nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, har du mens murringer? jeg er i samme båt her, tørr faktisk ikke helt heller å teste siden jeg kjenner på meg tr kommer, men den kommer jo ikke. skulle vært her i forrige uke:S har hatt mye baby i magen drømmer i det siste og:S hehe

jaja lykke til og håper det er noe der:)

Skrevet

jeg pleier å ha mens smerter skikkelig å den dagen den kommer men nå er det ikke noe vondt, bare sånn lett murring lissom. har hatt ømme pupper over en uke å, men det har gått litt over egentlig. pleier å få det før tr kommer.

Skrevet

Hva er verst,- gå der og ikke vite hva man skal tro....Eller ta en test. Bestem deg for at om den er negativ så har du nettop startet en ny pp....Sex annehver dag og test om tidligst 4uker...Eller starte ENDA en ny pp når/om TR kommer.. Eller testen er positiv (som den vil bli i kveld hvis skyggestreken du så på lørdag VAR der.....) og da trenger du ikke lure mer :o)

Så ta en test nå og ha "saken" ute av hodet før du legger deg :o)

Skrevet

enig med "venerpåringpåfingeren" :)

Ta en test å få det ut av verden.. Jeg gjorde det samme forrige pp, turte ikke teste og hadde mensmurringer en uke før ikm.. Da var jeg gravid! Få det ut av verden før kvelden er over, så er du enten inne i en ny pp, eller så ligger du våken pga herlige nyheter :D

Lykke til :D

Skrevet

høres veldig fornuftig ut, har ikke noe test her hjemme. har bestemt meg for å kjøpe en i morra, å ta den lørdags morran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...