MaMmAnÅtiLtO Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 hei jeg har veldig uregelmessig syklus men jeg hadde min siste mens 22 sept, og har hatt veldig mens smerter nå i to uker, har det enna... jeg har ikke testa enna pga disse mens smertene (tror/trodde tr kom) normalt å ha mens smerter så lenge, så tidlig om man kanskje kan være gravid?
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Begge svangerskapene mine har startet med lette menssmerter, og, ikke minst, MAGEKNIP! Sikkert tegn på meg, i hvert fall;-) Boblete og knipete mage i de første ukene, fram til ca 8-10 uker.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Da må du se å teste ;O) jeg tester omtrent hver dag jeg nå, min siste mens kom 27.sep, og EL testen den digitale slo ut 14.okt, i dag er jeg da på dag 17 og har enda ikke fått mensen, i morgen er det siste dag for en normal lutealfase. Jeg lurer fælt på om kanskje kroppen ikke fikk til EL den gangen testen slo ut, men litt seinere, huff dagene går jo så sakte og jeg er så spent på om det egentlig har klaffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå