Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Alene far jeg. Gutten min er ikke så glad i melk og barnegrøt. men er veldig glad i potetgull( helst med paprikasmak) og holiday dip mix synes han er utrolig godt. har også fått sansen for tacos. men merker jo at han får litt løs mage av dette. har dere noe tips til annet jeg kan gi han? hilsen en litt usikker far!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Ehe...? Snakk med helsesøster. Tipser om morsmelk, morsmelkerstatning, barnegrøt, moste grønnsaker, banan evt brødskive. Men antar vel du er ei bærte som prøver å lage ablegøyer her inne ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 haha utrolig bra!! Skal bort nå, men gleder meg til å se hvordan denen tråden har utviklet seg når jeg kommer hjem senere ikveld!!
Gerd-Johan Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 hahaha så festlige dere er......:D Ja han kan sikkert leve på potetgull og dip Vi voksne kan jo også det!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 OMG.. Er du dum?! Du må selvsagt gi han cola og skylde ned dette med.. Ikke rart han sliter med magen.. *oppgitt*
Gerd-Johan Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 åh herregud! Enig med anonym! Har du ikke gitt cola? Jævla duzzzt azzz!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Åh...fikk skikkelig lyst på paprika potetgull med holiday dip og Cola............................................Å, det er jo bare torsdag:O Hm?? Dra ned på rema eller ikke?? Vanskelig!!
Silvia Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Dilemma det der ja... jeg har faktisk potetgull, Holiday dip OG cola stående, men tenkte å spare til i morra. Tror det kan bli vanskelig nå. Ble LITT frista. Må i tilfelle vekke jentene på 9 mnd, så de også kan få. Noe annet hadde vært barnemishandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå