Bettybu Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 ..Kommer innunder sikkerhets utstyr, for på mitt er det REFLEKS!! Det er vel ingen barnevogner som har FOR mye refleksa på seg!! Ja, det var min grunn til å kjøpe det.. bla Ps jeg er ikke under 20... jeg er over det dobbelte...(nå) Haha!!
LisaColli Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 hvem bryr seg egentlig? om barnevognskilt mener jeg.. folk må få kjøpe det de vil..
wireless wife Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Haha. Jeg har faktisk refleks på vogna mi jeg også. Masse faktisk. Men de er nøytrale og grå og synes nesten ikke med mindre det er mørkt og lys treffer dem. Det står ikke barnets navn på dem, de har ikke fødselsdato og, viktigst av alt, de er ikke etterligninger av bilskilt. Joda, vognskilt er HARRY!
wireless wife Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 OG, dersom jeg hadde sett deg, som er over 40 nå, ute med barnevogn og vognskilt så hadde jeg gått ut fra at du var stolt bestemor ute på tur. Og at barnets mor var rundt 20...
dårlig ånde Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 jeg synes alle gamle mødre har barnevognskilt jeg. det er tegnet på moden mamma der jeg ferdes hvertfall.
wireless wife Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Ja det kan være det er unge mødre og veldig gamle mødre. Har ikke spurt om de er mor eller bestemor akkurat. hehe. Godt mulig det er mødre hele gjengen. :-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, mitt også har jo det=) Synes det er kult jeg, også er det litt kjekt å se hva de andre barna heter når vi går på kjøpesenter og sånn, EGENTLIG! Nå er jeg bare 18 da, hadde det noe å si??
dårlig ånde Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 som før nevnt, ikke i følge min statistikk nei Ina P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå