_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, er innom og leser litt men veldig sjelden... :/ Meeen jeg har ikke glemt dere altså, mange av dere her inne betyr mye for meg etter hva jeg har opplevd... Vi har det bra her hjemme, koser oss med Emilie snuppa vår som snart er 3 mnd alt (tida går altfor fort ). 16 November skal vi ha barnedåp og det gleder vi oss veldig til Men meg så går det i bølger, høsten er en tung tid for meg, men heldigvis har jeg en fantastisk samboer og barn Jeg føler meg ganske så aleine i sorgen, føler lissom alle rundt meg har "glemt". Dåpen til Emilie gleder vi oss til, men jeg kjenner det gjør litt vondt og, for vi fikk jo aldri hatt noen dåp for Andreas Så det er litt vondt og tenke på, meeen jeg skal minne han den dagen ved og tenne et lys. Aner ikke om folk kommer til og legge merke til det, men jeg føler jeg må ha han "med" meg, sjøl om han alltid er med meg i hjertet.... Håper dere fantastiske jenter har det fint Mange klemmer til dere her inne Dere er bare gullverdt Klemmer fra Jeanette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå