håp_84 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 hei,er som sagt 26+3 og har i går og i dag kjent mindre liv enn eg har gjort dei siste ukene..kjente litt liv i dag tidlig men ikkje så mye mer i løpet av dagen...er forskjøla..kan det ha innvirkning?off så fortvilande å gå vere bekymra..:(vil ikkje vere hysterisk heller men..
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Er ikke meningen vi skal kjenne harde dunk hver dag. Så lenge du kjenner at det lever der inne, så er det ikke farlig. Kanskje har h*n bare en roligere periode, er helt vanlig det. Kanskje h*n har snudd seg, det gjorde h*n nettopp hos meg, så jeg kjenner ikke bevegelsene like mye og like kraftig..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Det sies jo at fra nå og utover, kommer de inn i rutiner, som feks sover/slapper de av på dagen men blir kjempe aktive på kvelden! Hvis jeg drikker et iskaldt glass med vann sparker han skikkelig hardt!Pluss at hvis jeg ligger nede, beveger jo hele magen seg!Så lenge du kjnner litt liv hver dag, har du nok ikke noe å bekymre deg over, det begynner jo å bli lite med plass også inni der..hehe:) Men det er uansett ikke gøy å gå rundt å være bekymret! Håper det et glass kaldt vann funker for deg også
håp_84 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 okay,tusen takk for svar:)det høres jo lovande ut:)ser du har termin en dg etter meg.kjekt det:)lykke til videre:)
håp_84 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 det hjalp vist ikkje md et gl vatn...noen sier at et gl.med søtt skal hjelpe og men....han/ho er vist ikkje samarbeidsvillig i dag...håper det snart blir litt liv inni der...litt slitsomt å vere så bekymra..
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Drikk et ISKALDT glass vann med sukker i, eller noe søtt i tillegg.. og legg deg ned på rygg.. er ikke sikkert svaret kommer med en gang, kan ta opp til en time. Jordmora mi sa at man skal kjenne etter minst en time da.. når man er 26-27 uker på vei og utover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå