crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er 10+6 i dag, og de siste ukene har jeg vært konstant fuktig mellom beina....og i trusen også for den saks skyld.... Det er for tidlig til at dette er fostervann ikke sant... er litt bekymret... nå skal det sies at jeg innbilte meg dette i forrige svangerskap også... ...men jeg synes at det lukter vont også... ikke som vanlig utflod....
Suretær Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Det er helt normalt i følge min lege. Jeg har det samme og fikk tatt et hav av tester men alle var negative. Legen sa at ubalanse der nede er veldig vanlig og ikke så lett bli kvitt under graviditeten. Jeg tok en Vivag kur, og det hjalp en stund.. Lykke til
to_tette? Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 er det ikke den vanlige økte utfloden under graviditet da? jeg synes også at det lukter annerledes/vondt
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 takk for svar! er helt sikkert helt normalt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå