Gå til innhold

Har 3 mån bebis og er gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når min bebis var tre mån blev jeg gravid. Utrolig.

Nå er han 4 1/2 mån og jeg er 6 uker på vei.

Noen andre her som fått barn med så liten aldersforskjell???

Er selvfølgelig glad, men det blir vel slitsamt med to barn så nære....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil bare ønske deg lykke til jeg.....

Skrevet

Venter også du nr 2??

Hvor gammel er din første?

Skrevet

han er 15mnd... så like gammel som din nr.1 er når din nr.2 kommer!!!

hihi....

det blir 23mnd mellom mine antageligvis

Skrevet

Det går så fint! Mine blir 18 mnd mellom, og på mange måter tror jeg det er litt travlere? (Trassalder osv :-o)

Venninna mi har 11,5 mnd mellom.:-) Det gikk kjempefint! Det blir så kjekt for de to barna:-) Lykke til.

Skrevet

Jo, det blir hygglig for barne at ha varandra så nære i alder.

Det blir sikkert bra...har hentet meg fra chocket og gleder meg nå:)!

Skrevet

Masse lykke til! :) Du får dem iallfall i to ulike skoleår:)

Min kusine har samme forskjell som du. Tror nok det var litt travelt i førstingen. Nå, et halvt år etterpå spurte jeg henne om det var travelt? (Jeg syns jo det er litt travelt med èn ettåring.. ). Da sa hun at det var det slett ikke. Var jo glad når de la seg, men tror hun koste seg på dagtid:)

Skrevet

min gutt er 4 1/2 mnd gammel og jeg er nesten 3mnd på vei

Skrevet

Så bra. Utrolig at det går an. Jeg fikk ikke mensen tilbake mellom mine to gutter, så jeg ble altså gravid på første mulighet. Allikevel er det akkurat to år mellom de.

Det er kjempefint for ungene å være tett, og etter et par-tre år er det bare fordeler!

Lykke til

Skrevet

Gratulerer først og fremst...

Jeg venter nr 2, og har en pike på 10 mnd fra før, hun vil være ca 15 mnd når baby nr2 blir født..

Jeg tenkte ganske mye på det å ha 2 så tette... men det du kan trøste deg med er jo at det blir jo som et barn på en måte.. de vokser jo i takt og har lite mellomrom... så når barn nr 1 begynner 2 klasse begynner barn nr2 i første klasse... Tenk så mye travlere det er å ha en som er 6 år å så få en liten en... selv om de store ungene kan være til hjelp... er ikke alltid det tilfelle..

Vi skal bare ha 2 barn vi.. så synest det er like greit å få begge nå .. istedenfor å vente 3 år også begynne på an igjen..:)

Det går nok Kjempebra... tenk på all gleden de små bringer med.. all latter å glede... :)

Skrevet

Gratulerer!!

Dette blir kjempestas! :-) Litt ekstra krevende i begynnelsen, men tenk når de kan begynne å leke sammen! Vi tenker også på å få to tette (Jeg er 16 uker på veg med nr 2, har ei på 7 fra før.), men så lenge man ammer (hvertfall fullammer) fungerer vel det prevensjon? Jeg tenker å amme da det gikk fint sist. Dere som skal få to tette, ammet dere da dere ble gravid? Og, i så fall, fullammet dere?

Takknemlig for svar!

Skrevet

Tusen takk for alle uppmuntrende svar!!!

Det blir helt enkelt herligt at ha två så tette:)

Og, snoopi 69, jeg helammet da jeg blev gravid med nr 2 så det er absolut ikke en sikker prevension!

Skrevet

hei ble også gravdi samtidig med deg. min minstemann er 4 1/2 måned nå og jeg er 6 uker på vei . ikke helt planlagt kan du si . dette blir min nr 4 :)

Skrevet

Oj, det var imponerande!

Grattis till ny bebis:)

Jobbar du också, är du hemma heltid med barnen?

Skrevet

Hei. Min lille gutt var 4 mnd da jeg ble gravid. Er nå 8 uker på veg. Ganske kvalm og sliten. Gutten min våkner endel om natten og det tærer på krefter og humør. Tenker at det bare er å holde ut. Fantastisk skal det bli når de vokser opp og forhåpentligvis blir gode lekekamerater. Lykke til videre. Kjekt at vi er flere.

Skrevet

Hei. Jeg fullammet (natt og) og ble gravid da babyen var 4 mnd, så det var ikke prevensjon for meg. Visste om det igrunnen, for etter førstemann kom mensen tre mnd etter fødselen også da under fullamming. Vet om mange flere, så det er ikke noe å stole på...

Skrevet

har vært i jobb med de to eldste er i permisjon nå pga minste mann skulle egentlig tilbake til jobb i april men nå blir det nesten rett over i ny permisjon :) Skal tilbake i jobb men med 4 barn blir det nok ikke fulltidsjobb :) må jo ta meg av barna også. har en mann som jobber offshore så han erjo vekk 14 dager av gangen

Skrevet

Jeg har det akkurat som du. Er kvalm og trøtt og min lille på 4 1/2 måned vakner to ganger vær natt. Merkligt, tidligere sov han hele natten igjennom men nå har han plutselig begynnt og vakne og vil ha mat.

Men når kvalmen forsvinner (etter 4 måneder var det sist i alle fall) tror jeg allt blir lettere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tenkte også a fullamming ville være en ganske god prevensjon...men.. nei. -gravid igjen på første "forsøk":-)

Er ca. 6 uker på vei og lillemann er 5 mnd. tror det blir blir koselig med to tette. Men tenker jeg trenger litt ekstra støtte... vet ikke helt hvordan ennå. tenker også på å sterilisere meg eller mannen etter nr. 2.

Gratulerer til dere alle og hyggelig at det er flere i samme båt!

Skrevet

Jeg har ei venninne som har 11 måneder mellom barna sine, og det går veldig bra med henne og barna :) Selvfølgelig litt slitsomt innimellom, man kan vel ikke forvente annet. Det blir 2 år mellom mine, og jeg syns det er tett. Men utrolig hva vi klarer!!!

Masse lykke til! Dette går veldig bra, skal du se :)

• 2 uker senere...
Skrevet

blir ca 10.5mellom mine søte små:0) fullammet og ble gravid da han hoppet av i svingen:)

Skrevet

jeg har en gutt på 5mnd og er gravid i 4mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...