Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Har en baby på 2 uker som hyler og skriker hver gang hun skal legge seg og holder det gåen i flere timer før hun sovner. Virker som hun er plaget med luftsmerter, da hun fjerter og promper hele tiden og avføringen er gul og rennende bløtt. (sorry språket) Noe jeg kan gjøre? Lurer på om det da er rett av meg å la henne ligge å gråte i perioder, og ikke holde og dulle med henne HELE tiden. Hva gjør dere når deres gråter mye, tar de opp med en gang eller lar de ligge litt hvis de ikke hyler av gråting?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hmm... Mulig hun har kollikk? Hvis det er spesielle perioder så kan oppsøke kiropraktor. Det pleier å hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, jeg mistenkter kolikk, men det var for tidlig å si mente helsesøster. Men bør jeg holde, gynge, og dulle med henne hele tiden da, eller kan jeg la henne ligge å sutre litt alene i perioder? Eller er det slemt?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 For tidlig? Hva slags jordmord er det? Det er vel den tiden stortsett barn får kollikk. Og det pleier å gi seg etter 3mnd. Klarer du å holde ut ett barn med smerte slik?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Dra til kiropraktor eller Manuel terapaut og få sjekket mulig KISS om hun skriker mye når hun legges ned.. Gjerne en eller to behandligner så er det ok. Spør før du bestiller time om de har erfaring med KISS:..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg ville absolutt ha kjøpt meg en bæresele, mei tai eller noe og bært babyen din så du får gjort andre ting også. Og ikke minst bestilt time hos fysioterapi i morgen tidlig, hadde selv god hjelp av det. Forstår det er slitsomt, men hadde ikke latt henne ligge lenge å sutre. Hun har jo vondt og trenger kanskje litt magemassasje og masse nærhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå