Gå til innhold

For lite sex -frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir rett og slett for lite sex på meg! Er lei nå, dette har pågått over år!

Gift, to barn, samme mann i over ti år. Jeg har større sexbehov enn han. Prøver å gjøre det litt spennende for han, barberer meg, går forbi han naken, bøyer meg utfordrende mm

Men nei da! Kjenner at jeg blir sint og oppgitt. Han er så uinteressert. For en stund siden var i London alene, uten barna, bare han og jeg ei helg. Hadde jo regnet med at det skulle bli sex da, synes det er naturlig.. Men tross invitasjon fra meg ble det ikke noe av. Da ble jeg skikkelig sint! Vet det ikke hjelper men...

Vi har snakket om dette mange ganger...og han vet ikke hvorfor det er sånn...jeg er glad i han, men dette begynner å bli et skikkelig problem.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Sympati eller gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg! Blir mer og mer frustrert.. Mitt problem er også at vi bare har vært sammen et knapt år, og han er borte på jobb 4 uker i slengen, så man skulle tro han ville ha sex når han først er hjemme, men neida! 3 ganger på 4 uker holder for han. Og vi som til og med burde være forelsket enda. sukk. Han har aldri hatt et stort sex behov, jeg er stikk motsatt. Har desverre ingen gode råd til deg, men du har min fulle sympati.

Skrevet

Kunne ha signert denne selv..., dere begge faktisk...frustrerende....Men har bestemt meg for å ikke gå ifra han pga sex....Har vært i et motsatt forhold, og DET var værre...

Skrevet

Bra at jeg ikke er alene i verden da...men det er frustrerende! Nei, jeg vil heller ikke gå fra han pga mangel på sex. Skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre. Synes det er vanskelig å akseptere.

Skrevet

Jeg har faktisk vurdert å gå fra kjæresten min pga dette. Men nå har vi bare vært sammen i snaut et år og vi har ingen felles barn. Hadde nok ikke gått fra en mann etter ti år pga det, men jeg hadde heller aldri giftet meg med en som var sånn. Jeg har virkelig et stort behov for sex minst 5 ganger i uken, mens han her vil helst ha sex 2 ganger i måneden. Det duger ikke for meg etter et knapt år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...