May-juli07+mai09 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 trenger desperat noen gode råd!!!
alvilde Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 det beste rådet som hjalp meg litt er ingefærkapsler som du får kjøpt på apoteket. du blir ikke helt kvitt kvalmen men det hjelper litt vertfall:)
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 For meg hjalp det veldig å ha noe i magen hele tiden. Så jeg spiste sånne salt ckrackers eller hva de nå heter. Og drakk litt cola når det var på det værste. Det gjorde meg mye bedre slik at jeg kunne spise vanlig middag etc.
May-juli07+mai09 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 takk jenter ) kan ikke ta rådene til prøver på nr.2 for det gjorde jeg med nr1 og gikk opp nesten 30kg... så IKKE noe salt og cola på meg )
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 For meg var det sånne seabands som funket.....låg med de om natta slik at jeg fikk i meg litt mat om morgenen....Det er vel alfa og omega å få i seg mat... Prøv å hvil ut så godt du kan og innta mange måltid liggende. Og SOV SOV SOV!!!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Ingefærtabelettene hjalp meg veldig i mitt forrige svangerskap. Anbefales.
May-juli07+mai09 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2008 seabands?? hva er det?
Gjest snuppeduppaogpluggen Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Hadde jeg bare visst skulle jeg ha kommet med mange råd til deg... Det eneste jeg kan anbefale er å spise litt FØR du egentlig er sulten. Frisk luft og bevegelse hjelper også, om du orker. Ellers var det svært lite som hjalp for meg... Skulle ønske noen kunne forske litt mer på dette, så man kunne ha funnet noen metoder... Men, det er kanskje meningen man skal være kvalm og slått ut - Kanskje er det meningen man skal ta det helt med ro i en periode, så fosteret får nødvendig ro for å vokse... Vel, det er min teori... Ikke at det hjelper særlig på kvalmen da men...
Mortiletbittelitenurk Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Ingefær i alle former, eplemost eller eplejuice og farris mariekjeks ...og som ovenfor nevnt - spis FØR du blir sulten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå