Gå til innhold

Åh..frustrert nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir rett og slett for lite sex på meg! Er lei nå, dette har pågått over år!

Gift, to barn, samme mann i over ti år. Jeg har større sexbehov enn han. Prøver å gjøre det litt spennende for han, barberer meg, går forbi han naken, bøyer meg utfordrende mm

Men nei da! Kjenner at jeg blir sint og oppgitt. Han er så uinteressert. For en stund siden var i London alene, uten barna, bare han og jeg ei helg. Hadde jo regnet med at det skulle bli sex da, synes det er naturlig.. Men tross invitasjon fra meg ble det ikke noe av. Da ble jeg skikkelig sint! Vet det ikke hjelper men...

Vi har snakket om dette mange ganger...og han vet ikke hvorfor det er sånn...jeg er glad i han, men dette begynner å bli et skikkelig problem.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Sympati eller gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ihvertfall komme med litt sympati og si at du er IKKE alene om å ha det slik. Akuratt sånn er det her også!!!! Vi har kjent hverandre i 10 år, vært sammen i 7, og han har ALLTID hatt masse sexlyst og ALLTID hatt lyst på meg. Så fikk vi barn og ja, sexlivet var ikke på topp under graviditeten. Jeg hadde ikke noe lyst så det ble svært lite sex de 9 mnd. MEN, nå som ungen er ett år, har altså min sexlyst virkelig kommet tilbake, mens hans er totalt fraværende. Frustrerende... Og han ser det selv også. Han er like fortvilet som meg pga manglende lyst. Vet ikke åssen vi skal komme oss ut av dette og det virkelige dystre her er at jeg kan ikke leve resten av livet mitt uten sex og nærhet fra han jeg elsker. Så pr. dags dato ser vår fremtid sammen ganske mørk ut hvis vi ikke får orden på dette. Aner virkelig ikke hva vi skal gjøre. Dette begynner å tære på noen og enhver!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...