LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 eller har besøk, setter du deg da ned å skravle, eller sier du at du kan ringe tilbake/de kan ringe senere med èn gang? Jeg gjør det siste, fordi mamma bestandig gjør det motsatte, og blir irritert om noen sier noe feks. Og DET irriterer meg. Tenker ikke da på om de feks ringer fra et offentlig kontor eller slikt, men gamle kjenninger eller slekt eller venner. Syns det er så innmari uhøflig (respektløst?) å prioritere telefonen som man jo kan bruke 24 timer i dgnet fremfor et besøk, en middag eller en avtale.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis det er mamma eller pappa tar jeg ikke telefonen, men ringer opp igjen senere. Har Fri Familie i telenor, så betaler ikke noe da. Er det søsteren min, eller venner eller kontorer og sann tar jeg telefonen som normalt. Dette hvis jeg ser tv eller noe, har jeg besøk vil jeg uansett si at det passer litt dårlig- om det var noe viktig....
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Gjør og synes som deg Synes det er ufint å skravle i tlf når man har besøk eller hvis man skal et sted. Selvfølgelig, er det en viktig tlf så tar jeg den men jeg gjør meg fort ferdig.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Da spør jeg om jeg kan ringe tilbake senere/dagen etter hvis det blir sent, og avtaler et tidspunkt. Aldri noen som blir sure for det, ihvertfall. Liker å komme presis til avtaler, og hvis jeg er opptatt så må jeg jo få gjøre det jeg skal. Hvis jeg ikke rekker telefonen og det ikke passer å ringe tilbake, sender jeg en melding med at jeg er på besøk/på jobb/på trening men ringer senere.
Masaili <3 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Da spør jeg om jeg heller kan ringe personen senere, og forklarer grunnen:) Ingen som blir sure av det:)
Anne-B. Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg spør som regel hvordan det går, før jeg sier at jeg ikke kan prate akkurat nå, fordi jeg har besøk eller jeg står med brøddeigen eller hva det er jeg er opptatt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå