Lykkelit1 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hei, Mener å ha hørt at det finnes stellebord man kan feste oppå badekaret. Er det noen som ar erfaring med dette, og som vet hvor man evt kjøper det?
musketingen Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ja de virker kjempegreie! Du bare setter de oppå badekaret, så blir de passelig i høyden. Trenger ikke feste de engang. Vet ikke hvor de selges...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15323060&sid=xz6cbaXkcww406341&WT.svl=Link det er flere på finn.. søk på stellebord på badekar...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg har kjøpt på kids and care, Stavanger. Er ganske fornøyd med det =) kostet 700 kroner bare =)
lilletrollet Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jeg hadde en slik til første mann og den var helt ubrukelig i den forstand at jeg fikk veldig vondt i ryggen av å stå fremoverbøyd for å nå nedi med barnet. Vi har ganske bredt badekar så det kan jo være at det fungerer bedre på et "normalt" et, men vi brukte den bare noen få ganger. I tillegg var den buet opp på midten innvendig noe som gjorde at det ble liggende litt vann igjen i motsatt ende av der troppa var og dette medførte at vi måtte snu hele greia på hodet for å få tømt det skikkelig. Så denne gang blir det balje på stativ som kan slås sammen.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 De har noen på Reflex som ser veldig grei ut. Men vi har veldig lite bad, og da syns jeg det blir styrete og måtte flytte på hele stellebordet når vi selv skal dusje o.l (dusjer i badekaret). Så vi skal ha det vegghengte fra ikea. Må bare komme inn igjen på lager, så skal vi løpe å kjøpe
kreps-76 Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes det er veldig praktisk med stellebord oppå badekaret, for det sparer plass på badet.Nå har vi dusjkabinett i tillegg,så vi slipper å løfte det vekk daglig.Det finnes forskjellige typer,hvis du søker på finn.no så ser du det:-) Jeg vil anbefale at du ser på hvordan de festes /står på badekaret . Vi hadde først en type som sto løst oppå kanten, og det var litt utrygt. Nå har vi et som man setter nedpå badekarkanten som vender ut i rommet, og på den andre siden støtter det seg i veggen-hvis du skjønner. Det står helt stødig. Det har badekar i mykplast, og kan slås sammen og tar liten plass når man må ta det vekk fra badekaret. Badekar i hardplast er vondt å bade babyen i,særlig når det har "sete" i balja, slik som en del stellekommoder og stellebord har. Det er bare i veien! Innen babyen er så stor at det kan sitte, bruker man ikke lenger stellekommoden/stellebordet til å bade den i.Anbefaler derfor badkar i mykplast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå