Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Mener å ha hørt at det finnes stellebord man kan feste oppå badekaret. Er det noen som ar erfaring med dette, og som vet hvor man evt kjøper det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de virker kjempegreie! Du bare setter de oppå badekaret, så blir de passelig i høyden. Trenger ikke feste de engang. Vet ikke hvor de selges...

Skrevet

Jeg har kjøpt på kids and care, Stavanger. Er ganske fornøyd med det =) kostet 700 kroner bare =)

Skrevet

Jeg hadde en slik til første mann og den var helt ubrukelig i den forstand at jeg fikk veldig vondt i ryggen av å stå fremoverbøyd for å nå nedi med barnet. Vi har ganske bredt badekar så det kan jo være at det fungerer bedre på et "normalt" et, men vi brukte den bare noen få ganger. I tillegg var den buet opp på midten innvendig noe som gjorde at det ble liggende litt vann igjen i motsatt ende av der troppa var og dette medførte at vi måtte snu hele greia på hodet for å få tømt det skikkelig. Så denne gang blir det balje på stativ som kan slås sammen.

Skrevet

De har noen på Reflex som ser veldig grei ut. Men vi har veldig lite bad, og da syns jeg det blir styrete og måtte flytte på hele stellebordet når vi selv skal dusje o.l (dusjer i badekaret).

Så vi skal ha det vegghengte fra ikea. Må bare komme inn igjen på lager, så skal vi løpe å kjøpe

Skrevet

Jeg synes det er veldig praktisk med stellebord oppå badekaret, for det sparer plass på badet.Nå har vi dusjkabinett i tillegg,så vi slipper å løfte det vekk daglig.Det finnes forskjellige typer,hvis du søker på finn.no så ser du det:-) Jeg vil anbefale at du ser på hvordan de festes /står på badekaret . Vi hadde først en type som sto løst oppå kanten, og det var litt utrygt. Nå har vi et som man setter nedpå badekarkanten som vender ut i rommet, og på den andre siden støtter det seg i veggen-hvis du skjønner. Det står helt stødig. Det har badekar i mykplast, og kan slås sammen og tar liten plass når man må ta det vekk fra badekaret. Badekar i hardplast er vondt å bade babyen i,særlig når det har "sete" i balja, slik som en del stellekommoder og stellebord har. Det er bare i veien! Innen babyen er så stor at det kan sitte, bruker man ikke lenger stellekommoden/stellebordet til å bade den i.Anbefaler derfor badkar i mykplast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...