Ayka 09+13+14 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Har i dag vært på tidlig UL da jeg har hatt flere småblødninger,og en del vonde "trøkk" i magen...legen bestemte derfor at det var på sin plass med en UL-undersøkelse. Det ble innvendig UL siden jeg ikke er sååå langt på vei-og grudde med egentlig mest til det Ble sittende å vente 1,5time(!) før det ble min tur! Var en eldre,hyggelig lege som tok i mot meg. Hadde en liten prat,før selve undersøkelsa begynte. Innvendig UL var langt ifra så ubehagelig som jeg trodde det skulle være! Kjente selvfølgelig det når han vridde og "styra på" med den,men det var iallefall ikke vondt. På skjermen var det en liten "klomp" med bankende hjerte. En storing-hele 2,2cm lang Han forklarte hva som var hode,og hvor baken var...og han viste meg en "utstikker"som er knøttets arm Fikk ikke direkte en slik "mammafølelse" jeg har hørt/lest mange snakker om etter den 1.UL'n,men det var godt å få bekreftet at det sto bra til! Årsaken til blødningene jeg har hatt,kom mest sannsynlig av at morkaka ligger veldig langt nede,men dette retter som regel på seg. Blir vel litt ekstra oppfølging ift det,hvis jeg skjønte legen riktig Var iallefall en veldig fin opplevelse! Og det var absolutt ingen grunn til å grue seg til innvendig UL!
wowo Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei. Så fint at alt så bra ut. Kan jeg spørre deg hvor langt på vei du er, eller når du har termin??
Ayka 09+13+14 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Er 8+5 i dag Termin 8.juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå