Gøril (210406) Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hei, vi har en katt til låns her. Eierne hans er i USA. Vår katt er korthåret katt og ekstremt renslig, slik at vi aldri har hatt noe pelsproblemer med henne. Nå har det seg slik at denne katten som er på "ferie" hos oss er langhåret og har en tendens til å ta med seg diverse etter et dobesøk... klipper dere kattene deres der bak slik at pelsen holdes mer ren? Han er innekatt om det har noe å si...hehe, jeg blir litt frustrert..
BettyBoob Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 har klippet og vasket mine tidligere og nåværende langhårete katter bak ja
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Kan være greit å frisere og vaske litt i baken ja. Men vær obs på at svært få katter syns dette er en ok behandling, så anbefaler dere å være to, og ha hansker på. =))
OsloMor Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, vi må klippe katten i stumpen, he-he:0. Og akkurat som LisseUmmaNuddeAtteJamFåjelska sier, så krever det to voksne mennesker og en fast hånd (les: rå muskelkraft).
Gøril (210406) Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ah, tusen takk for tilbakemelding. Jeg får sende en liten sms til kattens eiere og høre om det er ok også
Masaili <3 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Vi hadde langhåret skogkatt katt tidligere, og måtte stadig klippe han bak og vaske han, vanskelig for de å få vekk alt med den tjukke, store pelsen. Han fikk også masse klumper i pelsen, særlig på vinteren, så han måtte børstes hver dag, og klippe av klumpete pels. Neste gang vi skal ha katt skal det være en korthåret en:)
Gøril (210406) Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2008 mm, katten vår er helt korthåret og det er ikke noe problem med henne noen gang.. hun røyter nesten ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå