Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hva mener dere om han på luksusfellen i går,som ikke ville kvitte seg med bilen,men måtte låne av svigerfar.For noen er tydelig "ansikt utad" alt.Utrolig hvor dumme noen er.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 En ting er nå å ikke ville kvitte seg med bilen da. Men å faktisk ringe svigerfar og be om et ''lite'' lån!! Det syns jeg er MYE verre. Hadde ikke godtatt det av min mann, de må ha det veldig lett når svigerfar ordner opp i deres feil.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Ja,svigerfar gjør dem en bjørnetjeneste.Han skulle jo fikse billig fiskedam også.For DET trenger man,når du er i gjeldskrise hehe.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, han var provoserende dum. Og hvis det var så jævlig viktig for han hvordan man fremstod på utsiden, kunne han vel for faen gjort noe med de forjævlige tenna/trynet sitt.Usympatisk, dum OG med gule bevertenner. Dama var ikke stort bedre. Jeg forstår ikke at hun engang turde å si at hun studerte økonomi. Og hvorfor måtte han ringe????? Det hadde vel vært mer naturlig at hun som datter hadde ringt faren sin for å be om lån? Men hun hadde kanskje nok med å fordøye takeaway biffen sin og se dum ut. For et TRAGISK par.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror ikke han var det minste dum. Jeg tror han er en fyr som gjør så godt han kan, men ett steds på veien har fasaden begynt å bety altfor mye for ham. Da er det lett å få panikk når fasaden plukkes fra hverandre. Forøvrig skulle jeg ønske han hadde blitt nødt til å kvitte seg med bilen, for det ville hjulpet ham ut av denne innbilte avhengigheten av ting. Han trenger VIRKELIG å se at folk rundt ham liker han for den han er, ikke det han har. Må si det er lattervekkende at han blir kalt dum her inne, på et forum der folk daglig dømmer hverandre som foreldre og medmennesker basert på hva slags gjenstander man velger å kjøpe. Denne mannen gjemmer usikkerheten sin bak en fæncy bil, her inne finnes endel kvinner som gjemmer sin usikkerhet i overdrevent dyrt barneutstyr. Siden de er småbarnsforeldre, dette Luksusfelle-paret, er det stor sjanse for at fruen er her inne og kikker iblant. Hun er et menneske som garantert ikke får en bedre dag av å lese at forumister som ikke engang kjenner mannen hennes dømmer ham.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 det jeg reagerte på var holdningen til hva som var nytt. Han hadde en 3 mnd gammel pc og når han ble spurt om den var ny, så svarte han jo at nei det er den ikke. Den er 3 mnd gammel.. 3mnd er da det samme som flunkende nytt vel!!! Og det med å skifte ut møbler hvert år er vel bare tull det også?? Og hvordan klarer man å bruke 9000 kr på mat i mnd??? måtte spist indrefilet til middag hver dag for å få til å mathe de kostnadene der.. Her har vi en egen konto til mat med 2 tilhørende kredittkort på den kontoen. Og vi bruker sjeldent over 3000...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 dere kan da ikke sitte her å snakke drit om folka, herregud, det har nå ingenting med saken og gjøre hvordan tennene hans ser ut.. Syns det var fornuftig av dem og melde seg på luksusfellen jeg, tenk hvordan det hadde gått om dem fortsatte slik.. dem er absolutt ikke det verste tilfelle som har vert med i luksusfellen! di gikk faktsik ut med hele økonomien sin på tv også, det er ikke bare, bare når alle venner og familie "trodde" di var rike...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg synes det er lattervekkende med moralpreken og veslevoksenri på et anonymforum på BiM. Det er DEILIG å kunne si hva man mener der og da uten å måtte være full av medmennesklighet og moral. Etter min mening er det det anonymforumet er laget for. Det er jo hyggelig at du ikke synes han var dum. Når man melder seg på et program som Luksusfellen og bretter ut privatlivet sitt i detaljer må man nesten regne med litt pepper/reaksjoner etterpå....Eller var de kanskje litt dumme allikevel?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 Jaja, men man trenger vel ike være dum selvom man bruker nesten 10 000 kroner i mat i måneden.... Sikkert veldig greit med bevertenner når man spiser biff takeaway flere ganger i uka. Det var litt for mange tabber for å kunne konkludere med noe annet enn at disse to ikke var de skarpeste knivene i skuffen.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 Det er nesten litt stas å bli påklistret ordet "veslevoksneri" når man er ei kjerring på 30, så takk skal du ha for en god latter, min anonyme venn ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Bare hyggelig! Veslevoksen kan man være hele livet. Kjærring også faktisk. For meg fremstår du som begge deler når du sitter som moralens vokter på et anonymforum.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Moralens vokter...den var god...hehehe... Ha en fin kveld, da ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har fulgt med programmet og syntes virkelig synd på dem. Husk at det er flere som er i samme situasjon som dem. Så det vekker også andre med lignende situasjon. Poenget har er at disse to mennesker har fått barn alt for tidlig, dem viser litt umondenhet. Og der kan man tenke seg at hvis dem har fancy ting vil dem bli godtatt...og desverre så finnes det slike miljøer. Og det er synd at en må gå igjennom alt det der bare for å bli godtatt. De vil nok lære sin egen lekse noe de har oppdaget og bedt hjelp. Hvor er foresten de vennene da? Ringer det ikke bjeller? Det er nå viktig at en må tenke på seg selv først enn å vise seg foran andre.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg synes ikke synd på dem,isåfall må det være ungene.Det er jo helt sinnsykt å betale mat med kredittkort.øse på med interiør og invester i suspekte fond osv.Det er greit ikke alle er like økonomiske.Men jeg kan ikke fatte at det ikke går an å bruke hodet litt mer.Og jeg er helt enig med deg som sa kona burde ha ringt faren.Mannen skulle aldri fått lov å beholde bilen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor han skulle beholde bilen for og holde "fasaden". Han har jo vært med i et program som sikkert havle Norge har fått med seg så ALLE vet jo nå at de er LANGT i fra rike. De kommer i fra en så pass liten by som Haugesund. Er selv i fra Haugesund og dette paret er den store "snakkesen" nå for tiden. Alle kjenner en eller annen som kjenner dem. Haugesund er som sagt ikke så stort....
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #19 Skrevet 30. oktober 2008 Fikk ikke med meg så mye av programet, satt egentlig bare å lurte på hvorfor dama så ut som om hun skulle begynne å gråte når som helst (uansett hva de pratet om) Luksusfellen er foresten det ultimate "feel good" programmet for meg. Føler virkelig jeg har sinnsykt kontroll på økonomien og god råd når jeg ser programmet..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #20 Skrevet 30. oktober 2008 Det som sjokerer meg mest er at hun studerte økonomi, om jeg ikke missforsto noe veldig. Jeg ville nå tro at om man studerte det så var økonomi noe man faktisk syns var gøy og klarte å holde styr på. Jeg ser daglig hvor mye forlk sliter med kredittkort og slike lån. Og hvor mange som sjuler dette for sin partner, så jeg blir ikke sjokert over at folk pådrar seg stor gjeld. Når ikke samboere/gifte er så åpne med hverandre. Er man samboer/gift deler man også på sin økonomi, for til slutt er det begge som lider eller nyter godt av det. Dagens samfunn har blitt mer materalistisk, så det merkes på gjeld også. Det skal ikke så mange minuttene til før man får sine lettvinte reklamer på tv om hvor enkelt det er med lån her og der, for da får man det man ønsker seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå