Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Etterlyser vår kjære Lucky... Hun har ikke vært her inne på lenge nå å jeg regner bare med hun har lille skatten sin i hendene.. Vil bare gratulere så mye...
opsi fødeklar Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jepp vi venter. Var det lørdag hun satte med veer?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Tror det...jeg sitter her å venter i spenning...
*tornerose* Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Heeeeeiiiii :-) I`m back :-) Ja nå sitter jeg her med nydelig lille Joachim i armene mine :-) Kom hjem fra sykehuset i går!!!!! Han er såååååå utrolig søt & jeg kan ikke få nok av ham.... :-D Skal skrive en liten fødselshistorie :-) Så hyggelig å se et sånt innlegg da :-) Å vite at noen tenker på meg/ oss :-) En hærlig gjeng her inne altså!!!!!!!!! Gled dere, dere som venter og dere som allerede har født, ja dere vet jo hva jeg prater om :-D Det finnes jo ikke noe mer fantastisk enn å føde et barn :-) Stor klem fra lykkelig 3. barns mor (lucky me) :-D :-D
Gjest elissa2 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer masse med lillegutt:) gleder meg til du legger ut fødselshistorien...... men var fødsel nr 3 en luring og lettest som mange sier?????
Oktoberbaby08 Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer så mye:) Jeg sitter her tredje dagen på overtid og bare venter på fødsel;) Dette er mitt tredje barn også, hvor mange dager gikk du over Lucky?
*tornerose* Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Hei elissa2 :-) Ja 3. mann var definitivt en luring, hehe..... trodde aldri han skulle komme...... ble lurt opptil flere ganger & trodde at fødselen var i gang, men den gang ei.....men det gjorde at da prinsen endelig kom sååååå var det såååå utrolig godt å ha ham i armene mine, som en slags befrielse :-D (den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves) =o) Fødsel nr. 3 var den raskeste, men ikke den letteste med tanke på smerter.... men det har nok sin grunn i at jeg ikke hadde tid til noe smertestillende denne gang.... men sitter igjen med en kjempe fin fødselsopplevelse allikevel :-) Ønsker deg masse lykke til :-) Du har all grunn til å glede deg!!!!!
*tornerose* Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Hei oktoberbaby08 :-) Jeg gikk 4 dager over tiden, samme som du er i dag.... Håper det starter for deg nå i helgen *tvi, tvi*
Gjest elissa2 Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 hei Lucky tusen takk:) gleder meg virkelig:) er sendt på denne fødslen siden jeg har 2 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange fødsler bak meg.............. også er jeg så nyskjerrig på hva som gjemmer seg inni magen..... er 11 dager til termin.....går å bare kjenner etter tegn.,,,,he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå