saratussen Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg mistet for 2 år siden i uke 11 -12.. har gått mye å tenkt på hva dem så av fostret dem sko skrapte det ut... har aldri turt å spørre noen, men hva tror dere?? Grøøøsss
lykken på jord Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Vet du hva, hvis du går og tenker på dette enda, så ville jeg søkt på nettet etter "11 uker gammelt forster" Hvis ikke har du www.abort.no Men jeg vil ikke anbefalle deg å gå inn der om har litt problemer med inngrepet.
gerd Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vil bare si at det OFTE er at fosteret har vørt dødt lenge og da er det jo selvsagt mindre å se enn alderen skulle tilsi.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 http://www.aciprensa.com/images/abort02.jpg Huff, forferdelig!!!!
Tante Blås Squaw Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Gjør deg selv en tjeneste og ikke gå inn på nettsider som inneholder bilder av den slags. Det er to år siden, kjære jenta mi. Og det er ingenting du kunne gjort fra eller til - naturen ville ikke la kroppen din bære frem et foster akkurat da. Hvorfor? Det vil du aldri kunne vite. Sørg gjerne om du fortsatt trenger det, men ikke la dette overta tankene dine fullstendig. Det er mitt beste råd - jeg har også mistet så tidlig i svangerskapet som deg. *klem*
sprudle79 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Så trist at du mistet og at du fortsatt tenker så mye på det! Men jeg må bare få sagt at det bildet som noen hadde link til her var av et mye eldre foster enn ditt var når du mistet. De sidene på nettet som handler om abort er svært propagandepreget, og har sjelden mye med virkeligheten å gjøre, så jeg vil anbefale deg å holde deg unna disse dersom det er vanskelig for deg å ha distanse til dette temaet. Det er vanskelig å vite hvordan ditt foster så ut, men du kan jo spørre legen din og snakke litt om dette med ham/henne siden det høres ut som om du plages med dette enda... Vil også si at de aller fleste opplever å miste tidlig i svangerskapet, og at det er naturens måte å ordne opp på, men klart det er trist når man er innstilt på å bli mamma. Håper det blir lettere for deg etterhvert!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Det der var ikke uke 11. den var jo mer ferdig enn den jeg fødte like før uke 23 jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå