Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Vært på tidlig UL, pga. XU for 2 år siden. Den lille reka lå på rett sted, var 4,7 mm "lang" og gynekologen så et bankende hjerte. Er såå letta Synes godt gynekologen kunne snudd skjermen så jeg fikk se også da men... Jeg er superfornøyd med at alt ser bra ut så langt!
Lukka Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Så deilig då! Gatulerar med bankande hjarta i magen!
laffi - fødeklar :) Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Det var tidlig UL! Kan man se at hjertet banker så tidlig? jeg er 5+0 i dag...
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jepp, viktig og ta det tidlig hvis man har hatt XU (svangerskap utenfor livmoren). Hadde ikke så veldig store forventninger om å se bankende hjerte, tror det er sånn akkurat rundt når det begynner å slå
Yara Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Så deilig at alt så bra ut!! Håper det er ok at jeg spør om en ting. Sa legen til deg at du var 5+5, eller er det din egen termin? Jeg var og på UL og så et levende embryo på 4,7 mm. Legen mente jeg var ca 6 uker på vei, mens jeg egentlig mener jeg nærmet meg 7 uker. Fikk ny UL i neste uke, og da blir det spennende å se:)
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 Legen sa jeg var 5+6, men han gikk ut fra siste mens (men han tar FEIL, for 20. sept var en lørdag, hvilket betyr at jeg er 5+5... såh...). Han sa det er egentlig altfor tidlig å se hvor langt på vei man er på UL, siden de vokser så i rykk og napp. Men han sa og at det ikke var umulig at jeg var så langt som jeg mener jeg er...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 jeg bare lurer på noe jeg er 6+4 i dag i går var babyen vår 8 mm lang og 4 mm høy.... deres er mindre men like langt på vei.. kan jeg være lengre på vei en derer da eller?? vet dere noe jeg ikke vet??
Yara Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Takk skal du ha! Godt å høre at han sa de kunne vokse i rykk og napp:) Ha en fin kveld!
scoobydo Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 8 mm lang og 4 mm høy? Trodde de bare målte lengden jeg? Jeg var på tidlig ul da jeg var 7+5 trodde jeg... reka var 6 mm men hjertet slo som bare det! Den var nok mye mindre enn den skulle være, gyn mente jeg var 6+0 da... endte i en MA 3 uker senere :S De vokser veldig i rykk og napp så tror ikke man skal henge seg så mye opp i det.. jeg var på tidlig UL i uke 9 og låg da akkurat på normalen, i uke 13 mente de jeg var en uke lenger på vei... Derfor setter man ikke termin før ordinær UL....
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 ikke vet jeg egentlig han målte de han fant... men fant ikke noe hjerte da så... men skal tilbake så da får jeg se hva han sier håper den har vokst hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå